۷۵ درصد از پروژه‌های محرومیت‌زدایی کشور، عام‌المنفعه است
کد خبر: 3750421
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

۷۵ درصد از پروژه‌های محرومیت‌زدایی کشور، عام‌المنفعه است

گروه اجتماعی - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۷۵ درصد از پروژه‌های محرومیت زدایی کشور پروژه‌های کوچک، زودبازده و عام‌المنفعه بوده و این پروژه‌ها در راستای برقراری امنیت پایدار مورد تایید است.

75 درصد از پروژه‌های محرومیت زدایی کشور، عام المنفعه است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار سیدضیاءالدین حزنی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 4 مهر در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی استان، اظهار کرد: فعالیت عمده سپاه در نقاط دورافتاده، محروم و صعب العبور است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همچنین توجه به کیفیت و اقتصادی بودن پروژه‌ها مورد توجه است و برای بحث محرومیت زدایی‌ در کنار دولت هستیم.
حزنی تصریح کرد: متاسفانه در خراسان‌جنوبی در مباحث مختلف عقب ماندگی وجود دارد که باید تلاش کنیم این عقب ماندگی‌ها جبران شود.
وی با بیان اینکه فقر مسکن در خراسان‌جنوبی کمتر از دیگر استان‌ها نیست، اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه محرومیت زدایی برای ۱۵ استان ساخت مسکن معلولان در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم سهم خراسان جنوبی نیز در تفاهم نامه بین کمیته امداد و سپاه گنجانده شود.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۱۲۱ پروژه عمرانی در سراسر خراسان جنوبی با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد تومان انجام شده اما باید این پروژه‌ها در سال‌های۹۷ و ۹۸ شتاب بیشتری در استان داشته باشد.
حزنی با بیان اینکه اولویت نخست سپاه بحث آب و اشتغال است، اظهار کرد: احساس فقر و اختلاف طبقاتی و بی عدالتی در توزیع پروژه‌ها و امکانات سبب نارضایتی مردم می‌شود و امروز عمده ترین مشکل ما در کشور بیکاری، اعتیاد، طلاق، معیشت و کارآمدی اقتصادی است.
وی یادآور شد: باید عقب ماندگی‌های استان در موضوعات مختلف مانند مساجد و حوزه‌های علمیه برطرف شود و کسانی که بتوانند مردم را خوشحال کنند این آمادگی را داریم که با آن‌ها همکاری کنیم لذا وقتی وحدت و همگرایی باشد می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

انتهای پیام

captcha