درک نادرست قرآن، از آسیب‌های جوامع اسلامی است
کد خبر: 3750426
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
رایزن فرهنگی ایران در اندونزی:

درک نادرست قرآن، از آسیب‌های جوامع اسلامی است

گروه بین‌الملل ـ مهرداد درخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی در دیدار با مدیر مسجد «سوندا کلاپا»ی اندونزی عدم آموزش صحیح و درک نادرست از آموزه‌های دینی و قرآنی را از آسیب‌های جوامع اسلامی دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ مهرداد رخشنده، رایزن فرهنگی ایران در اندونزی، (سوم مهرماه) در چارچوب توسعه ارتباطات دینی و فرهنگی، ضمن بازدید از مسجد سوندا کلاپا در جاکارتا با محمد آکسا محمود، مدیر این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

رخشنده در سخنانی در این دیدار، با بیان اینکه برای حل مشکلات جهان اسلام نیازمند وحدت مسلمانان هستیم، گفت: امیدواریم با همفکری یکدیگر قدم‌های خوبی را برای تحکیم روابط دو کشور ایران و اندونزی و همچنین، وحدت بین مسلمانان برداریم.

رایزن فرهنگی ایران در اندونزی همچنین افزود: نقش علما و شخصیت‌های مذهبی و دینی در جهان اسلام به منظور ایجاد وحدت و همدلی بسیار مهم است.

وی عدم آموزش صحیح و درک نادرست از آموزه‌های دینی و قرآنی را از آسیب‌های جوامع اسلامی دانست و گفت: امروز برخی از کشورهای اسلامی از این مسئله رنج می‌برند و باید تلاش مضاعفی انجام داد تا دیگر جوامع اسلامی در برابر این تهدیدات قرار نگیرند.

محمد آکسا محمود با اشاره به پیشرفت و دستاوردهای فرهنگی ایران گفت: باید تلاش کنیم ارتباطات کشورهای اسلامی به ویژه ایران و اندونزی را برای جلوگیری از نفوذ دشمنان اسلام بیش از پیش گسترش دهیم.

انتهای پیام

captcha