راهیابی 9 بوشهری به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3750445
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

راهیابی 9 بوشهری به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از راهیابی 3 متسابق آقا و 6 متسابق خانم به مرحله نهایی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در شهر اراک خبرداد.

راهیابی 9 بوشهری به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف

احمد اسمعیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با اشاره به اینکه مرحله کشوری چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن کریم از 10 مهرماه تا 23 مهرماه به میزبانی شهر اراک در مجتمع تفریحی کوه نور واقع در بلوار آیت‌الله العظمی اراکی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امسال مرحله مقدماتی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه برادران در استان قم برگزار شد که از استان بوشهر تعداد 3 نفر در رشته‌های دعاخوانی، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با اعلام اینکه مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف شامل دو بخش مقدماتی و نهایی بوده است، افزود: آقایان راه یافته به مسابقات مرحله کشوری در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن، دعاخوانی، اذان، هم‌سرایی و هم‌خوانی از 10 مهر لغایت 16 مهرماه به رقابت می‌پردازند.

راهیابی 9 بوشهری به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف

اسمعیلی در ادامه با اعلام این خبر که تعداد 6 متسابق بوشهری در مرحله نهایی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن در شهر اراک حضور می‌یابند، عنوان کرد: رقابت مسابقات قرآنی ویژه بانوان در شهر اراک از 17 مهر آغاز می‌شود و تا 23 مهرماه در مجتمع تفریحی کوه نور ادامه دارد.

رقابت 80 شرکت‌کننده آقا در هشت رشته قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در پایان به رقابت شرکت‌کنندگان برگزیده مرحله نهایی در هشت رشته قرآنی اشاره کرد و گفت: بیش از 80 نفر از متسابقان در بخش آقایان در مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

حامد فکوری

انتهای پیام

captcha