محرومیت‌زدایی در کنار برقراری امنیت پایدار؛ مسئولیت اصلی سپاه
کد خبر: 3750470
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

محرومیت‌زدایی در کنار برقراری امنیت پایدار؛ مسئولیت اصلی سپاه

گروه اجتماعی - مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ارتباط با محرومان و مستضعفان، رمز اصلی موفقیت سپاه در 40 سال گذشته است، گفت: محرومیت‌زدایی در کنار برقراری امنیت پایدار به عنوان مسئولیت اصلی سپاه در دستور کار است که در همین ارتباط با تمامی دستگاه‌های محرومیت زدایی در خراسان جنوبی آماده همکاری هستیم.

ارتباط سپاه با محرومان و مستضعفان، زمینه ساز آبادانی پایدار در کشور است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدضیاء‌الدین حزنی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 4 مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: تمامی ارگان‌های سپاه اعم از عملیاتی، دریایی، هوایی و زمینی در ارتباط با محرومیت زدایی ارتباط مستقیم دارند.
وی افزود: محرومیت زدایی در کنار برقراری امنیت پایدار به عنوان مسئولیت اصلی سپاه در دستور کار است که در همین ارتباط با تمامی دستگاه‌های محرومیت زدایی در خراسان جنوبی آماده همکاری هستیم.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آب و اشتغال، جزو اولویت‌های نخست سپاه در خراسان جنوبی است، تصریح کرد: استان‌های مرزی در اولویت کار سپاه پاسداران قرار گرفته است.
حزنی افزود: در حال حاضر استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، سیستان بلوچستان و جنوب کرمان در دسته یک قرارگاه محرومیت زدایی است اما آماده هرگونه همکاری با دستگاهایی مانند کمیته امداد و بهزیستی برای ساخت خانه برای خانواده‌های محروم و دارای دو معلول به بالا در این استان هستیم.
وی با اشاره به بهره برداری از پروژه‌های قابل توجه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: محرومیت زدایی کار سختی نیست اما متاسفانه در برخی از موارد خودمان کار را سخت می‌کنیم.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ارتباط با محرومان و مستضعفان، رمز اصلی موفقیت سپاه در 40 سال گذشته است، تصریح کرد: مطمئنا ادامه این روند موجب آبادانی پایدار و محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور خواهد شد.
حزنی یادآور شد: تجربه چهل ساله بیانگر این مهم است که هر جا به طور مشترک اقدامی صورت گرفته موفق عمل کرده‌ایم و امیدواریم با همکاری بیش از پیش با دستگاه‌های خدمت رسان بتوانیم گامی بلند در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور برداریم.
انتهای پیام

captcha