نیروی دریایی ایران امنیت آبراهه‌های جهانی را تأمین كرده است/ اهمیت معرفی نخبگان به جوانان
کد خبر: 3750533
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
رستگاری:

نیروی دریایی ایران امنیت آبراهه‌های جهانی را تأمین كرده است/ اهمیت معرفی نخبگان به جوانان

گروه اجتماعی ـ معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأكید كرد كه امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی علاوه بر تأمین امنیت آب‌های كشور، امنیت آبراهه‌های جهانی و کشتی‌های سایر کشورها را نیز تأمین کرده است.

به گزارش ایكنا از فارس، امیر دریادار امیر رستگاری، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز، 4 مهرماه در مراسم نكوداشت امیردریادار سیاری كه در شیراز برگزار شد، گفت: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی نه تنها امنیت آب‌های کشور و کشتی‌های ایرانی که امنیت آبراهه‌های جهانی و کشتی‌های سایر کشورها را نیز تأمین کرده است.
وی با بیان اینكه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران امروز به لحاظ تجهیزاتی به روز است، گفت: ساخت ناوشکن، زیردریایی و انجام تعمیرات و تامین بالغ بر 80 درصد از تجهیزات به شکل بومی انجام می‌شود.
معاون وزیر دفاع در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم برگزاری اینگونه مراسم، چنین نکوداشت‌هایی را‌ برای شناساندن نخبگان به جوانان بسیار اثرگذار دانست.
وی، امیر دریادار سیاری را به معنی واقعی كلمه، ولایت‌مدار توصیف كرد و افزود: امیر سیاری در ایجاد زیرساخت‌های علمی پیشرفت نیروی دریایی جمهوری اسلامی بسیار تاثیرگذار بوده تا جایی که امروز بیش از 80 درصد تجهیزات نیروی دریایی بومی‌سازی شده است.
رستگاری با اشاره به اینکه امیر سیاری، نیروی دریایی ساحلی جمهوری اسلامی ایران را به نیروی دریایی اقیانوسی تبدیل کرد، گفت: امیر سیاری توجه ویژه‌‌ای به کارخانه‌های نیروی دریایی داشت که اولویت اول حوزه تجهیزاتی است.
انتهای پیام

captcha