تدوین بیش از 200 برنامه ویژه بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گیلان
کد خبر: 3750542
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

تدوین بیش از 200 برنامه ویژه بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گیلان

گروه اجتماعی- حجت الاسلام اشجری، از تدوین بیش از 200 برنامه ویژه برای بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان خبر داد و اظهار کرد: نماد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه دستگاه‌ها ارسال شده تا از این نماد به شکل مناسب بهره‌برداری شود.

نمایش خشم مردم ایران از سیاست‌های ضد انسانی آمریکا در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 4 مهرماه در اولین نشست ستاد بزرگداشت «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام پرحزن و اندوه ماه محرم الحرام و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: تبعید معمار کبیر انقلاب اسلامی در 13 آبان سال 1343، شهادت جمعی از دانش آموزان در 13 آبان سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 1358، سه رخداد بزرگ ایران در سه مقطع زمانی تاریخی است.

وی با تأکید بر اهمیت تبیین سه رخداد مهم یوم‌الله 13 آبان برای نسل جوان، اظهار کرد: تقارن این سه رخداد در سه مقطع حساس تاریخی سبب شد تا با تصویب مجلس شورای اسلامی، روز 13 آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به ضرورت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تقارن یوم‌الله 13 آبان سال ‌جاری با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه همگان را دوچندان می‌کند لذا برنامه‌های ستاد صرفا مختص به برگزاری راهپیمایی نخواهد بود.

‌اشجری برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان را مهمترین برنامه مربوط به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: می‌توان از همه ظرفیت‌های بازه زمانی 3 لغایت 13 آبان در راستای تبیین چهره کریه استکبار جهانی برای عموم مردم بهره برد.

نقش پررنگ استکبار جهانی در حوادث تلخ و ناگوار کشور

وی سخنان نابخردانه و نسنجیده و توهین‌های گستاخانه روز گذشته رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را نشانه عمق دشمنی و کینه استکبار جهانی نسبت به ملت بزرگ ایران دانست و عنوان کرد: «ترامپ» اگرچه وانمود می‌کند حامی و طرفدار مردم ایران است، اما تمام تحریم‌های ناجوانمردانه دولت او متوجه همین مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با اشاره به نقش پررنگ استکبار جهانی در حوادث تلخ و ناگوار کشور، خاطرنشان کرد: بدون تردید استکبار جهانی به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در حادثه تروریستی 31 شهریور سال ‌جاری در اهواز نیز دست داشته و باید پاسخگوی خون‌های پاکی که بر سنگ فرش‌های خیابان ریخته شد، باشد.

 اشجری متذکر شد: قطعا مردم استکبارستیز ایران خشم خود را از سیاست‌های ضد انسانی ترامپ در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناسب روزهای منتهی به یوم‌الله 13 آبان، اضافه کرد: از توان سخنرانان، گویندگان، ذاکران و مادحان در مراسم روضه ابا عبدالله الحسین(ع) در ماه صفر در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و بقاع متبرکه می‌توان برای تبیین جنایات استکبار جهانی نهایت بهره را برد.

لزوم استفاده صحیح از فرصت‌ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، از دستگاه‌های فرهنگی خواست جهت تبیین چهره کریه استکبار جهانی برنامه‌ریزی لازم را به ‌عمل آورند و گفت: تأکید ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بر استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است. بی تردید این ظرفیت غیر قابل کتمان در عین تهدید و خطر، فرصت‌های بسیار مناسبی را نیز در اختیار ما قرار داده است.

‌اشجری ادامه داد: استفاده صحیح از فرصت‌ فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه روزهای منتهی به یوم‌الله 13 آبان موجب خواهد شد تا دشمنی استکبار جهانی از روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون را به شکل مناسب و مثمرثمر برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه این انقلاب نباید به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد، عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای در برخی مراکز دانشگاهی در صددند تا ذهنیت جوانان را نسبت به انقلاب اسلامی مخدوش نمایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، از تدوین بیش از 200 برنامه ویژه برای بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان خبر داد و اظهار کرد: نماد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه دستگاه‌ها ارسال شده تا از این نماد که به شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» مزین است، به شکل مناسب بهره‌برداری شود.

انتهای پیام

captcha