کمک حامیان سلطانیه‌ای به دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌ها
کد خبر: 3750551
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
همزمان با بازگشایی مدارس انجام شد؛

کمک حامیان سلطانیه‌ای به دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌ها

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد شهرستان سلطانیه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در آستانه بازگشایی مدارس حامیان و خیران سلطانیه‌ای با اهدای کیف، کفش و لوازم‌التحریر به ارزش 19 میلیون تومان گل لبخند را بر لبان دانش‌آموزان یتیم این دیار نشاندند.

لبخند مهربان حامیان سلطانیه‌ای به دانش‌آموزان نیازمندبه گزارش ایکنا از زنجان، مظاهر قنبری، رئیس کمیته امداد شهرستان سلطانیه امروز 4 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیران به دانش‌آموزان تحت ‌حمایت کمیته ‌امداد در روزهای 15و 16شهریور ماه  با شعار« لبخند مهر ،بسته به مهر شما» با برپایی پایگاه‌ها در میادین شهرها و‌مصلی‌های نماز جمعه آغاز و تا 11مهرماه سالجاری با عنوان شور عاطفه‌ها و‌ با هدف گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نوعدوستی در بین دانش‌آموزان ادامه می‌یابد.
قنبری گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید خیران و حامیان طرح اکرام سلطانیه‌ای با اهدای ملزومات مدرسه از جمله کیف، کفش و لوازم‌التحریر به ارزش 19 میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان کمک کردند.
رئیس کمیته امداد شهرستان سلطانیه افزود: در حال حاضر 145 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد در مقاطع مختلف در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که تلاش شده است برای همه این دانش‌آموزان لوازم‌التحریر و سایر ملزومات تحصیلی تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.
انتهای پیام.
captcha