ائمه جمعه پلدختر و چگنی جایگزین هم شدند
کد خبر: 3750575
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

ائمه جمعه پلدختر و چگنی جایگزین هم شدند

گروه فرهنگی ـ با تصمیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان ائمه جمعه پل‌دختر و چگنی منصوب شدند.

ائمه جمعه پلدختر و چگنی جایگزین هم شدند

به گزارش ایکنا از لرستان، با تصمیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی به عنوان امام جمعه جدید پلدختر و محمد سوری به‌عنوان امام جمعه جدید چگنی منصوب شدند.
بر این اساس پیش از این حجت‌الاسلام حسین‌زاده آملی به عنوان امام جمعه شهرستان چگنی و حجت‌الاسلام محمد سوری به‌عنوان امام جمعه شهرستان پل‌دختر فعالیت داشتند.
گفتنی است که جلسه هماهنگی تکریم و معارفه امام‌جمعه پل‌دختر با حضور حجت‌الاسلام اصغر دانشی، سرپرست دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان پیش از ظهر امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

اقامه نماز جمعه در ۱۸ شهر لرستان

حجت‌الاسلام اصغر دانشی، رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان در جلسه هماهنگی تکریم و معارفه امام جمعه پلدختر در محل فرمانداری این شهرستان، گفت: نماز جمعه در سطح کشور در ۹۰۰ نقطه برگزار می‌شود و در حال حاضر این فریضه الهی در ۱۸ شهر استان لرستان اقامه می شود.
وی با بیان این‌که مشروعیت نماز جمعه به ولایت است، اظهارکرد: نماز جمعه متعلق به ولایت است و باعث بصیرت‌افزایی است و از برکات و دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، افزود: بخشی از فتنه‌های دشمنان در نماز جمعه خنثی می‌شود و این فریضه الهی سنگر مستحکمی در برابر دسیسه‌ها و نقشه‌های پوچ آن‌ها است.
حجت‌الاسلام دانشی، گفت: تغییرات و جابجایی ائمه جمعه بر اساس سیاست‌های این شورا با رصد برنامه‌های نماز جمعه در شهرهای استان و در راستای کیفیت‌بخشی صورت می‌گیرد.
نعمت‎الله دستیاری، فرماندار پلدختر نیز در این جلسه، گفت: بر اساس تاکیدات موکد امام راحل و مقام معظم رهبری نسبت به هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن نماز جمعه، همه در این راستا وظیفه داریم نهایت تلاش خود را به کار گیریم.
وی نماز جمعه سنگر وحدت و پایگاه بصیرت‌بخشی است، افزود: نماز جمعه فریضه الهی و دشمن‌شکن و دژی مستحکم در برابر دشمنان است و موجب وحدت بخشی بین مسلمانان می‌شود و این مهم جایگاه صیانت از حقوق مردم و تبیین آرمان ها و ارزش ها است.
فرماندار پلدختر با بیان این‌که نماز جمعه سنگر دفاع از ارزش های اسلامی در برابر ناتو فرهنگی دشمنان است، افزود: ارتقا بصیرت جامعه و خنثی‌سازی فتنه‌ها از خصوصیات برپایی این فریضه دشمن‌شکن است و نقش مهمی در ایجاد مشارکت‌های اجتماعی، انسجام و همبستگی مسلمانان دارد.

انتهای پیام

captcha