ایستادگی در برابر زورگویان دنیا را ادامه دهیم/ دفاع همچنان باقی است
کد خبر: 3750589
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
آرگیو:

ایستادگی در برابر زورگویان دنیا را ادامه دهیم/ دفاع همچنان باقی است

گروه اجتماعی ـ معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز تأكید كرد كه همه ما مسئولان و مردم باید در برابر تمام زورگویان دنیا بایستیم و از هیچ ابرقدرتی هراسی نداشته باشیم.

به گزارش ایكنا از فارس، حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز، 4 مهرماه در نشست بصیرتی و خاطره‌گویی هشت سال دفاع مقدس، با تأکید بر اینکه وظیفه تمام مسئولان ادامه راه شهدا و پیروی از مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: ما مردم و مسئولان باید در برابر تمام زورگویان دنیا پایدار بایستیم و از هیچ ابرقدرتی ترس نداشته باشیم.
وی با بیان اینكه تا همیشه مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آن‌ها خواهیم بود، افزود: مردم ما مردم مجاهدی هستند که با دستان خالی در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم بعث و استکبار جهانی ایستادگی کردند.
آرگیو با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون برهه‌های مختلف و سختی را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته است، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب در برابر رژیم ستم شاهی، مواجهه با توطئه منافقان و به خاک و خون کشیده شدن مردم توسط آنها، تحریک صدام و تحمیل جنگ نابرابر نظامی به ملت ایران و خیانت برخی عوامل داخلی و ... روزهای سختی بر ملت مسلمان تحمیل شد.
وی با بیان اینکه مردم ایران با اتحاد و همدلی در برابر تمام این مشکلات مقاومت کردند، گفت: جنگ تحمیلی با اتحاد مردم به دفاع مقدس تبدیل شد به نحوی که تمام اقشار مردم از زن و مرد و پیر و جوان برای دفاع از کشور به صحنه آمدند و یکپارچه حول محور امام امت متحد شدند و از انقلاب و نظام و اسلام دفاع کردند.
معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز افزود: دفاع مقدس برای ما برکات بسیار زیادی به همراه داشت و نه تنها یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن واگذار نکردیم حتی در زمان‌هایی قسمتی از خاک دشمن را به دست آوردیم؛ البته هدف تصرف خاک نبود وگرنه می توانستیم در آن خاک بمانیم.
آرگیو به توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان در زمان کنونی نیز اشاره کرد و گفت: حمله تروریستی به رژه نظامی در شهر اهواز و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه حرکت ناجوانمردانه‌ای است که همه آن را محکوم کردند و نشان دهنده این است که دشمن برای همیشه با ما دشمنی می‌کند.
وی مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور را نیز در ادامه توطئه دشمنان انقلاب در آستانه چهل سالگی آن دانست و اظهار کرد: همانطور که مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام برهه‌ها از انقلاب دفاع کردند و همواره در صحنه و پشتیبان انقلاب بودند باید در این دوران نیز با اتحاد و همدلی با مسئولان برای غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور نیز تلاش کنند.
معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز با بیان اینکه کشور ما در حال حاضر از لحاظ نظامی، علمی و بسیاری موارد از اقتدار بالایی برخوردار است، خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسئولان برشمرد و عنوان کرد: مردم رکن اصلی انقلاب هستند و جز با اتحاد و یکپارچگی ملت و مسئولان حول محور مقام معظم رهبری، مشکلات کشور برطرف نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهدای ما اوج ایثار و از خود گذشتگی را در جبهه های جنگ از خود نشان دادند، بیان کرد: این دفاع همچنان باقی است و باید در این مسیر استقامت و مقاومت داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha