اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه؛ از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس
کد خبر: 3750592
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
یداللهی مطرح كرد:

اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه؛ از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس، اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و شناخته شدن انقلاب در جهان را از جمله مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، همایش بصیرتی به‌همت حوزه ادارات سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 4 مهرماه با حضور بسیجیان ادارات در شركت برق منطقه‌ای فارس برگزار شد.
سردار یداللهی، از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در این همایش با بیان اینكه دشمنان همواره وحدت ملت ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند، گفت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شد و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.
وی، اوج‌گیری بیداری اسلامی در منطقه و شناخته شدن انقلاب در جهان از جمله مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و افزود:‌ رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.
یداللهی اظهار كرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینكه در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است، افزود: آن‌ها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‌ بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‌ها بداند.
کریمی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس نیز در این همایش گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
وی با بیان اینكه فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌بینند، افزود: وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند. ایستادگی آن‌ها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.
انتهای پیام

captcha