هشت سال دفاع مقدس نمایش قدرت اسلام بود
کد خبر: 3750602
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
زارعی:

هشت سال دفاع مقدس نمایش قدرت اسلام بود

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد كه 8 سال دفاع مقدس نمایش قدرت مطلق اسلام بود كه باعث بیداری جهانیان شد.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 4 مهرماه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه مطهر كه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تأكید بر اینكه 8 سال دفاع مقدس نمایش قدرت مطلق اسلام بود كه باعث بیداری جهانیان شد، گفت: هفته دفاع مقدس یعنی در برابر هیچ قدرت و ابر قدرتی که به خاک پاک کشورت حمله کرده باشد؛ نباید هراس به دل راه داد و جز در برابر ذات اقدس الهی در مقابل هیچ زورگویی نترسید. اگر امتی می‌خواهد زنده بماند از شروط حیات آن امت، ایمان به خدا و دوری از استکبار است.
وی با اشاره به اینکه راه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی همواره باید چراغ راه جوانان ما باشد، اظهار کرد: انقلاب ما بر مبنای استکبارستیزی استوار بود و ملت توانست با روحیه اخلاص و ایمان و با تبعیت از رهبری انقلاب را به پیروزی رساند.
زارعی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عصاره قیام و نهضت انبیا و اولیای الهی بود، بیان کرد: ملت ایران با انقلاب اسلامی از نهایت ذلت به اوج عزت رسید و با خودباوری مرزهای پیشرفت را طی کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه دفاع جانانه ملت ایران اسلامی برابر ابرقدرت‌های جهان را در تاریخ جاودانه خواند و افزود: ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که می‌توان کشورهای قدرتمند و زورگوی جهان را با تکیه بر سلاح ایمان و وحدت شکست داد. ما باید قدر انقلاب را که با وحدت بین امت به دست آمد، بدانیم.
وی با بیان اینکه دشمنان از قدرت اخلاص و ایمان رزمندگان در جنگ تحمیلی غافل بودند، اضافه کرد: دفاع در جهت رضایت خداوند و حفاظت از کیان مملکت اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.
انتهای پیام

captcha