فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مساجد در مناطق محروم تقویت شوند
کد خبر: 3750614
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مساجد در مناطق محروم تقویت شوند

گروه اجتماعی ـ سرپرست تبلیغات اسلامی داراب بر لزوم تقویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مساجد در مناطق محروم و حاشیه‌ای تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام ابوالقاسم صادقی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی داراب امروز، 4 مهرماه با اشاره به آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی که در مناطق محروم و حاشیه‌ای وجود دارد بر لزوم گسترش برنامه‌های مساجد این مناطق تاکید کرد.
وی افزود: مساجد در حقیقت یکی از کانون‌های مهم در مقابله با توطئه‌های دشمنان است که اجرای برنامه‌های فرهنگی، مذهبی در آن مانع نفوذ تهاجم فرهنگی در بین نسل جوان می‌شود.
صادقی با تأکید بر شناسایی استعدادها در این مناطق اظهار كرد: گسترش برنامه‌های مساجد مناطق محروم و حاشیه‌ای باید در اولویت برنامه‌های امسال قرار گیرد.
وی، بررسی طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی، اجرای کیفی برنامه‌ها، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، مشارکت نهادهای فرهنگی در اجرای برنامه‌ها، توجه به کشف استعدادها و استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سایر ارگان‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی را خواستار شد.
سرپرست تبلیغات اسلامی داراب در پایان اظهار كرد: با توجه به اینکه برخی از مناطق محروم و حاشیه‌ای نیاز به توجه ویژه دارند باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، قرآنی و تبلیغی در آن به شکل مدون لحاظ شود.
انتهای پیام

captcha