میدان واقعی جنگ در شرایط فعلی فضای مجازی است/ اهمیت پاسخگویی به شبهات دینی
کد خبر: 3750616
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

میدان واقعی جنگ در شرایط فعلی فضای مجازی است/ اهمیت پاسخگویی به شبهات دینی

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده با بیان اینكه میدان واقعی جنگ در شرایط فعلی، فضای مجازی است، بر لزوم پاسخگویی به شبهات دینی در این فضا تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد حسن نورائی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده امروز، 4 مهرماه با بیان اینكه میدان واقعی جنگ در شرایط فعلی، فضای مجازی است، گفت: باید تمهیدات لازم جهت پاسخگویی به شبهات دینی درفضای مجازی فراهم شود.
وی با اشاره به عضویت و فعالیت طیف عظیمی از مردم جامعه خصوصاً جوانان و نوجوانان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افزود: دشمن برنامه‌ریزی‌های متعددی را جهت هدف قرار دادن افكار و اذهان مردم در فضای مجازی انجام داده است.
نورائی‌نیا تأكید كرد: باید با تمهیدات انجام شده زمینه پاسخگویی به شبهات دینی در فضای مجازی بهتر و بیشتر فراهم شود تا شاهد افزایش معلوات دینی و مذهبی جوانان باشیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده افزود: دشمن پی به قدرت نظامی و موشکی ایران اسلامی برده است و از جنگ نظامی با ایران مأیوس شده است و به دنبال براندازی حکومت اسلامی از طریق جنگ نرم مذهبی است که در این جبهه نیز باید فعالان فرهنگی، مبلغان دینی و مذهبی، روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها، چهره‌های تأثیرگذار و نخبگان فرهنگی بیش از گذشته مقابل به مثل كنند.
انتهای پیام

captcha