چهل سالگی انقلاب را با تبیین دستاوردهای نظام جشن می‌گیریم
کد خبر: 3750657
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

چهل سالگی انقلاب را با تبیین دستاوردهای نظام جشن می‌گیریم

گروه سیاسی- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: علیرغم خواست دشمنان چهل سالگی انقلاب اسلامی را با تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام برای مردم و مشارکت حداکثری آنان جشن می گیریم.

چهل سالگی انقلاب را با تبیین دستاوردهای نظام جشن می‌گیریم

به گزارش ایکنا از کردستان، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز، چهارم شهریورماه در دومین جلسه استانی شورای راهبردی و سیاست گذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در کتابخانه امام خامنه ای برگزار شد، چهل سالگی را یک دوران تکامل در دین اسلام دانست و اظهار کرد: چهل ساله شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای نشان دادن قدرت نظام در مقابل تمام سیاست‌های نادرست دشمنان است.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌های نادرست دشمنان در مورد اینکه نظام مقدس انقلاب اسلامی فقط شش ماه توانایی حفظ حکومت را دارد، افزود: امروز سلطه گران غرب بدانند که انقلاب مردمی ما ۴۰ سال با قدرت در منطقه حکومت کرده و تا کنون هیچ خدشه ای به آرمان های نظام وارد نشده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام اینکه مشکلات حوزه اقتصادی و وضعیت معیشیتی مردم هیچ ارتباطی با ارزش‌های انقلاب ندارد، بیان کرد: تنها عامل مشکلات اقتصادی را باید در سوء مدیریت دولت جستجو کرد.
وی اعلام کرد: در شرایط حساس اقتصادی کشور اگر هر فردی در هر پست و مقامی برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشیتی مردم کاری انجام دهد به عنوان یک جهادگر انقلابی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.
لطفی عنوان کرد: این زمان استثنایی‌ترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که دشمنان نظام درصدد هستند در فضای مجازی با ایجاد شبهه و تفرقه‌افکنی بین ملت به ویژه قشر جوان و حکومت انقلاب اسلامی فاصله بیاندازند که باید هوشیارانه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.
وی افزود: ما از فرصت پیش آمده باید استفاده کنیم تا دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی را در این چهل سال با همه فراز و نشیب‌ها به مردم اطلاع‌رسانی کنیم تا باور و اعتماد عمومی ارتقا یابد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمن امروز به این نتیجه رسیده که با جنگ نظامی امکان تقابل با انقلاب اسلامی را ندارد و از همین رو با به راه انداختن یک جنگ روانی سعی در رسیدن به اهداف خود را دارد ولی به پشتوانه مردمی بودن انقلاب در این کار نیز موفق نبوده است.
وی بیان کرد: دشمنان نظام، دستیابی به حکومت بر منطقه غرب آسیا را لازمه رسیدن به قدرت بلامنازع خود می دانند و برای آن از هیچ کاری فروگذاری نمی کنند و تا کنون نزدیک به هفت تریلیون دلار هزینه کرده‌اند اما همه راهبردهای ۳۹ سال گذشته آنان با شکست مواجه شده و نظام اسلامی اجازه این کار را به سلطه گران نداده است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با شاره به اینکه آسیب پذیری امروز جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی و تنزل اعتماد مردم نسبت به حکومت فرصتی برای سوء استفاده دشمن و ایجاد اغتشاش در کشور فراهم کرده است، افزود: مردم همیشه در صحنه ما این بار هم اجازه این سوء استفاده را به دشمنان نظام نمی‌دهند.
وی برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر هر ساله را نشانه پشتوانه مردمی بودن نظام است، اعلام کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نمایش بگذارد و از هم اکنون باید به دنبال برگزاری یک راهپیمایی باشکوه و عظیم باشیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه وظیفه امروز ما مانند مدیریت جنگ در دوران دفاع مقدس است، بیان کرد: حضور گسترده و مقتدرانه مردم در صحنه راهپیمایی و اعلام حمایتشان از نظام اسلامی می‌تواند بسیاری از نقشه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کند.
وی یادآور شد: علیرغم خواست دشمنان چهل سالگی انقلاب اسلامی را با تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام برای مردم و مشارکت حداکتری آنان جشن می‌گیریم.
انتهای پیام

captcha