خون شهدای ایران زمینه ساز محور مقاومت منطقه شده است
کد خبر: 3750835
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
آیت‌الله علما:

خون شهدای ایران زمینه ساز محور مقاومت منطقه شده است

گروه سیاسی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تاثیر خون شهدای ما فراتر از ایران است چرا که خون آن‌ها زمینه ساز محور مقاومت در منطقه شده است.

خون شهدای ایران زمینه ساز محور مقاومت منطقه شده است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از دفتر نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در دیدار خانواده های شهیدان والامقام سید محسن نجفی و مجید توکلی اظهار کرد: خون شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها پشتوانه‌های اصلی این نظام هستند چرا که هر چه امروز از اقتدار و پیشرفت داریم را مدیون خون شهدا هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برکات دیدار با خانواده‌های شهدا، بر سرکشی مسئولان از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد.
امیر سرتیپ دوم علیرضا یوسفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۱ زرهی کرمانشاه هم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای مسلح بسیار قدرتمند و تاثیر گذاری در منطقه و جهان است و این اقتدار و عظمت را از خون شهدا داریم.
وی افزود: امروز کشور ما علی رغم توطئه های مختلف روز به روز در حال پیشرفت است و همه اینها را مدیون شهدا هستیم.
یادآور می‌شود، شهید سید محسن نجفی روحانی بسیجی متولد ۱۳۳۸ در منطقه شلمچه در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید و شهید مجید توکلی سرباز وظیفه متولد ۱۳۳۸ در شهرستان مریوان و در سال ۱۳۶۲به شهادت رسید.
انتهای پیام

captcha