تقویت مبانی اعتقادی در اولویت اقدامات فرهنگی مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 3750964
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

تقویت مبانی اعتقادی در اولویت اقدامات فرهنگی مسئولان قرار گیرد

گروه اجتماعی - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باید تقویت مبانی اعتقادی در اولویت اقدامات فرهنگی مناسب تمام مسئولان ذیربط قرار گیرد.

تقویت مبانی اعتقادی در اولویت اقدامات فرهنگی مسئولان قرار گیرد

حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس تبلیغات اسلامی بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه رشد و تقویت اعتقادات و مبانی اسلامی از اهداف شکل‌گیری انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: اقدامات ضد فرهنگی دشمن برای به دام انداختن جوانان و ضربه به اعتقادات دینی ما تهدید بسیار بزرگ و خطرناکی است.
وی افزود: مردم مؤمن و مسلمان ایران به خاطر اعتقادات خود از بسیاری مسائل دنیوی خود گذشتند به طوری که در راه عقیده و باورهای دینی خود ایثار کردند و با خون خود از سرزمینشان دفاع کردند.
حجت‌الاسلام رهبر با بیان اینکه سازمان تبلیغات، یک نهاد فرهنگی، دینی، ارزشی و نیروهای این مجموعه توام با معنویت در راستای همکاری در تربیت جوانان ایرانی در ساسر کشور تلاش می‌کنند.
وی اعلام کرد: مجموعه تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی با وجود تهاجم فرهنگی غرب و تلاطم انحرافات از سوی دشمن نباید لحظه‌ای از اعتقادات و آرمان‌های خود غفلت کنیم و با تمام توان و بسیج همگانی پایبند اعتقادات دینی خود باشیم و از فرزندان و جوانان محافظت کنیم.
رئیس اداره تبلیغات بیجارعنوان کرد: با توجه به اینکه دشمن امروز اعتقادات مردم و جوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده است لذا می طلبد همه مسئولان؛ نخبگان، اساتید گفتمان‌های دینی، روحانیون و آحاد جامعه به مقابله با این شبیخون فکری و فرهنگی دشمن بپردازن.
وی در پایان یادآور شد: برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باید تقویت مبانی اعتقادی در اولویت اقدامات فرهنگی مناسب تمام مسئولان ذیربط قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha