آرامش و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم
کد خبر: 3751003
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

آرامش و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم

گروه اجتماعی - مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش، بابیان اینکه تکریم خانواده شهدا امری واجب است، گفت: بیان خاطرات و رشادتهای شهیدان به ما این نکته را یادآوری می‌کند که آرامش و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم و امروز باید این مطالب را برای نسل جوان نیز تبیین کنیم.

امیر سرتیپ حسین چیت‌فروش، مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتشبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر امیر سرتیپ حسین چیت‌فروش، مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش ظهر روز گذشته، 6 مهر در مراسم رونمایی از المان دو شهید خلبان دامغان با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا امری واجب در جامعه اسلامی است، اظهار کرد: آنها با انتخاب راهی مقدس، برای عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی پای به میدان بزرگمردی گذاشتند.
وی تکریم خانواده شهدا را پاسداری از ایثار ایشان دانست و گفت: بیان خاطرات و رشادتهای شهیدان به ما این نکته را یادآوری می‌کند که آرامش و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم و امروز باید این مطالب را برای نسل جوان نیز تبیین کنیم.
مشاور فرمانده نهاجا، با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال اشاعه فساد در جامعه است، افزود: باید بیش از هرزمانی هوشیار باشیم که راه مقابله با هجمه دشمنان ترویج فرهنگ شهادت در جامعه به‌خصوص نسل جوان است و ترویج فرهنگ شهدا و آشنایی با زندگی آنان در بین نسل جوان رسالتی مهم برای ادامه راه شهیدان است.
به گفته وی؛ روحیه خودباوری، تفکر بسیجی و اعتمادبه نفس در زمره ویژگیهایی بود که از شهیدان خلبان، الگوی اسطورهای ایثار ساخته است.
چیت‌فروش یاد شهیدان خلبان را نیز گرامی داشت و افزود: در اوایل جنگ تحمیلی حدود ۴۰ فروند جنگنده دشمن به ما حمله کرد و اگر از همان روزهای نخست خلبانان ما اینچنین مردانه ایستادگی نمیکردند وضعیت جنگ بهگ ونه ای دیگر رقم می خورد .
مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یاداور شد: اگر رشادت خلبانان و اقدام سریع آنان نبود، دشمن به افتخارهای بسیاری دست پیدا می‌کرد.

انتهای پیام

captcha