برگزاری مناظرات دانشجویی با موضوع «چهلمین سال پیروزی انقلاب» در دانشگاه لرستان
کد خبر: 3751307
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

برگزاری مناظرات دانشجویی با موضوع «چهلمین سال پیروزی انقلاب» در دانشگاه لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: امسال برنامه‌های ویژه‌‌ای نظیر جلسات پرسش و پاسخ، مناظره با عنوان موضوعات چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه برگزار خواهد شد، همچنین از شخصیت‌های سیاسی و علمی در این برنامه‌ها استفاده می‌شود.

برگزاری مناظرات دانشجویی با موضوع «چهلمین سال پیروزی انقلاب» در دانشگاه لرستان 

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی دانشگاه لرستان امروز، هشتم مهر در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های فرهنگی دانشگاه لرستان، گفت: برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای در دانشگاه لرستان داریم که این برنامه‌ها از این ماه شروع می‌شود.
وی با بیان این‌که استقبال از دانشجویان جدیدالورود ازجمله برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه است، افزود: امسال برنامه‌های ویژه‌‌ای نظیر جلسات پرسش و پاسخ، مناظره با عنوان موضوعات چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این دانشگاه برگزار خواهد شد، همچنین از شخصیت‌های سیاسی و علمی در این برنامه‌ها استفاده می‌شود.
فلاحی‌اصل با بیان این‌که مهم‌ترین ابزار مدیریت در فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان، خود دانشجویان است، تصریح کرد: اگر بتوانیم خود دانشجویان برانگیخته و علاقه‌مند کنیم کار بزرگی کردیم.
وی با یادآوری این‌که هدف فرهنگ و کارهای فرهنگی در دانشگاه‌ها سه چیز است، تأثیر بر عقیده، تأثیر بر اخلاق و تأثیر مطالبات مبتنی‌بر اخلاق و عقیده است، اظهارکرد: تعمیق ارزش‌های دینی، اخلاقی، انقلابی و دفاع مقدس و به‌ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌های دانشگاه لرستان در سال‌تحصیلی جدید است.
معاون فرهنگی دانشگاه لرستان عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز با حضور دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha