سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل حقانیت ایران را ثابت کرد
کد خبر: 3751508
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کاظمی:

سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل حقانیت ایران را ثابت کرد

گروه سیاست و اقتصادــ دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل حقانیت ایران را ثابت کرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا علی کاظمی در ارزیابی از سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و دستاورد این سفر، با بیان اینکه پیش از سفر رییس جمهور به نیویورک، برخی مخالفت‌ حضور ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل بودند، تاکید کرد: این سفر با درایت انجام شد و دستاوردهای مثبتی را به همراه داشت.
وی سخنرانی رئیس‌جمهور در اجلاس سازمان ملل را بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: ایشان با صحبت‌های خوب و فاخر خود سعی کرد بدعهدی‌ها و رفتارهای غیردیپلماتیک رئیس‌جمهور آمریکا را معرفی کند.
کاظمی ادامه داد: سخنان دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل حاوی این پیام به کشورها بود که آمریکا پا روی تمامی قوانین گذاشته است.
نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس با اشاه به سخنان رییس جمهور در خصوص اینکه ایران با انرژی هسته‌ای موافق و با سلاح و بمب هسته‌ای مخالف است، افزود: سخنان رییس جمهور منطق گفت‌ و گوی ایرانی و اسلامی و پایبندی به عهد ملت و نظام اسلامی ایران را نشان داد.
وی گفت: سخنان دکتر روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل توجه حاضران در مجمع عمومی را به خود جلب کرد و در مقابل سخنان ترامپ موجب خنده و تمسخر نمایندگان برخی کشورها شد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: سخنان روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل باید همگرایی و انسجام درونی ایجاد کند تا بتوانیم بر مشکلات فایق آییم.
کاظمی به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور اشاره و تصریح کرد: لازم است تمامی قوا و نهادهای نظارتی با برنامه‌ریزی دقیق مقابل منفعت‌طلبان، مفسدان و محتکران و ... بایستند. 

انتهای پیام

captcha