آغاز پخش «جلوه‌های سینما» با «به‌وقت شام» از آی‌فیلم/در گراما‌فیلم «وضعیت سفید» می‌شود
کد خبر: 3751535
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

آغاز پخش «جلوه‌های سینما» با «به‌وقت شام» از آی‌فیلم/در گراما‌فیلم «وضعیت سفید» می‌شود

گروه هنر ــ قسمت اول مجموعه ‌برنامه«جلوه‌های سینما» که از امروز یکشنبه ۸ مهر روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود، اختصاص به جلوه‌های سینمایی فیلم«به وقت شام» و گزارشی از پشت صحنه آن دارد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی شبکه آی‌فیلم، برنامه تلویزیونی«جلوه‌های سینما» به‌ تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین مدحت، در چهار فاز، ابعاد مختلف هنر سینما و تلویزیون را  موشکافی می‌کند که در فاز اول، عوامل جلوه‌های ویژه سینمای ایران پرده از اسرار کارشان برمی‌دارند.

در اولین قسمت از این مجموعه که امروز یکشنبه 8 مهر به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود ،جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فیلم سینمایی «به وقت شام» و پشت ‌صحنه آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«جلوه‌های سینما» زین پس یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ پخش شده و در ساعت 6:30 روز بعد نیز علاقه‌مندان می‌توانند شاهد بازپخش آن باشند.

اما دیگر برنامه پخش شده از شبکه آی‌فیلم، «گراما‌فیلم» نام دارد که  این هفته با حضور حمید نعمت‌الله، محمدعلی بهمنی، علیرضا قربانی و علیرضا بدیع شعر، آواز و موسیقی سریال «وضعیت سفید» را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

«وضعیت سفید» عنوان سریالی به ‌کارگردانی حمید نعمت‌الله که نخستین بار سال 90 از شبکه سوم سیما پخش شد و داستان آن در مورد روزگار خانواده بزرگی است که در پی حمله موشکی در دوران جنگ گردهم می‌آیند و این مسئله موجب بروز مشکلاتی برای آنها می شود.

«گراما‌فیلم» به کارگردانی روناک جعفری و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه، فردا دوشنبه ۹ مهر ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن  این شبکه رفته و بازپخش آن سه‌شنبه ساعت 6:30 است.

انتهای

 

captcha