«افتخار به گذشته؛ امید به آینده»؛ شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب
کد خبر: 3751880
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

«افتخار به گذشته؛ امید به آینده»؛ شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ـ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فزونی اعتماد اجتماعی را مهم‌ترین خروجی شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دانست و گفت: شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» به‌عنوان شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در نظر گرفته شده است.

«افتخار به گذشته؛ امید به آینده»؛ شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

به گزارش ایکنا از لرستان، نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌ امروز، 9 مهرماه در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لرستان با بیان این‌که در دوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و این همایش فقط مختص به ایام دهه فجر نیست بلکه برنامه‌های این ایام نیز در ذیل برنامه‌ها تعریف شده است، اظهارکرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ۳۹ سال قبل تفاوت دارد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد متعارف سنواتی نیست و وظایفی که برای ستادهای استانی تعریف شده به اقتضای زمان است.
وی با تاکید بر انجام رسالت تبلیغ در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: وظیفه امروز ما شناخت توطئه دشمن و عمل به وظیفه به‌هنگام است کمااینکه توطئه دشمن با شگردهای مختلف بر علیه نظام اسلامی مشخص است.
لطفی با تاکید بر شناخت و شناسایی توطئه دسمنان و دفاع در مقابل توطئه آنان به چرایی اهمیت ساختار، سازمان و شرح وظیفه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: شرایط فعلی در استثنایی‌ترین شرایط انقلاب است.

تخریب اندیشه‌های امام راحل(ره) توسط ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این‌که در گذشته پیشرفت دنیا رادیو و تلویزیون بود و امروز بچه کلاس اول گوشی هوشمند دارد، تصریح کرد: ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای به تخریب اندیشه‌های امام و اسلام می‌پردازند این در حالی‌است که حجم شایعات و تخریب نظام ریشه در ابزارهای فضای مجازی دارد.
وی به تشدید عناد معاندترین معاند نظام یعنی آمریکا اشاره کرد و با ذکر این مطلب که نظام سلطه جنگ هوشمندانه و ترکیبی علیه نظام راه انداخته و ما هنوز باور نداریم که در جنگ هستیم، ادامه داد: این جنگ پیچیدگی بیشتری نسبت به هشت سال دفاع مقدس دارد.
لطفی با ذکر این مطلب که دشمن تخریب امید و اعتماد به نفس مردم را با ناامید کردن مردم هدف قرار داده است، اضافه کرد: هدف دشمن در جنگ نرم و ترکیبی ناسازگاری مردم است.

حضور مردم در صحنه تبلور مردمی بودن نظام است

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور مردم در صحنه را تبلور مردمی بودن نظام دانست و با ذکر این مطلب که تجلی بیعت مردم با ولایت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، ادامه داد: فعالیت در شورای هماهنگی نه به‌عنوان یک همایش یا وظیفه اداری بلکه یک دفاع مقدس است چراکه نظام سلطه به دنبال براندازی نظام است و در مقابل حفظ جمهوری اسلامی اعظم فرائض است.
وی با اشاره به این‌که در شرایط اقتصادی هر کس به کشور خدمت کند همانا جهاد کرده است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها اذعان دارند ۳۹ سال راهکار ناکارآمد بر علیه نظام داشتند و اقتدار ایران به حدی است که توان مبارزه با ایران را ندارند این در حالی‌است که سپاه تودهنی جانانه‌ای به جلادان حادثه تروریستی اهواز زد کمااینکه امروز تسلیحات رونمایی نشده‌ای داریم که به‌صورت زیردریایی می‌تواند شناورهای متحرک را هدف قرار دهد.
لطفی با اشاره به این‌که جنگ ترکیبی دشمن از نوع روانی و اقتصادی است و آن‌چه جامعه ما را آزار می‌دهد جنگ روانی است، ادامه داد: امروز ۳۰۰ شبکه ماهواره فارسی زبان متمرکز بر اذهان جوانان هستند و به‌دنبال تخریب مکتب اسلام هستند.
قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به صدور فرهنگ ناشی از انقلاب در بین جهان مستضعفین اشاره کرد و با ذکر این مطلب که امروز در جامعه کاستی‌هایی وجود دارد که موجب کاهش اعتماد اجتماعی شده است، تصریح کرد: فزونی اعتماد اجتماعی با نظام خروجی جلسات راهبردی پیروزی انقلاب اسلامی باشد این در حالی‌است که در چهل سالگی پیروزی با جنگ ترکیبی نظام سلطه مواجه هستیم.

همدلی عملی دولت و ملت نیاز امروز نظام

وی بسترسازی حضور پُررنگ‌تر مردم در صحنه را از اهداف شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: همدلی عملی دولت و ملت نیاز امروز نظام است.
لطفی با اشاره به این‌که ۸۰ درصد جامعه محرومیت‌های پهلوی را لمس نکردند، تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اولین ماموریت این شورا است کمااینکه «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام

captcha