چاپ و نشر ۱۲۰ عنوان کتاب در شش ماهه اول امسال در ایلام
کد خبر: 3751911
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
محبی خبر داد:

چاپ و نشر ۱۲۰ عنوان کتاب در شش ماهه اول امسال در ایلام

گروه فرهنگی ــ مسئول امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۱۲۶ هزار نسخه کتاب در حوزه‌های مختلف در شش ماهه اول سال به انتشار رسیده است.

چاپ و نشر 120 عنوان کتاب در شش ماهه اول امسال در ایلام
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، منصور محبی، مسئول امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: بر اساس آمار و اطلاعاتی که در معاونت فرهنگی اداره‌کل موجود است، در شش ماهه اول سال ١٢٠ عنوان کتاب با تیراژ ١٢٦ هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.
وی با اشاره به اینکه این تعداد کتاب در حوزه‌های مختلف تالیف و منتشر شده افزود: این کتاب‌ها با موضوعاتی همچون: ادبیات بومی و محلی، دفاع مقدس، دینی و مذهبی، فرهنگ و آداب و رسوم محلی و بومی و مسائل عمومی است.
مسئول امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: در حال حاضر تعداد ٣٠ ناشر در استان ایلام دارای مجوز و مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت ناشران، انتشار کتاب‌هایی در زمینه دفاع مقدس، فرهنگ عمومی، دینی و مذهبی و آداب و رسوم بومی است، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ٣٠ ناشر در استان ایلام در حوزه چاپ و نشر فعالیت دارند و در سه ماه اول سال جاری تعداد ١٢٠ عنوان کتاب، جمعاً با شمارگان ١٢٦ هزار نسخه از سوی این ناشران ایلامی به چاپ رسیده است.
انتهای پیام
captcha