اعزام هشت نماینده چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف+اسامی
کد خبر: 3751970
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
حجت‌الاسلام امیری خبر داد:

اعزام هشت نماینده چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف+اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از اعزام هشت نماینده چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: هشت نماینده استان در مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف نفرات نخست مرحله استانی این مسابقات هستند.
وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری و نهایی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه از دهم مهرماه جاری به میزبانی استان مرکزی و شهر اراک برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته نیز چهار نماینده از استان به مراحل پایانی این مسابقات راه‌یافته و مقام آور شدند.
حجت‌الاسلام امیری با بیان اینکه در بخش آقایان یک نفر و در بخش بانوان هفت نماینده از چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند، اظهار کرد: سجاد براتی در رشته دعاخوانی، سحر میرزا خانی در رشته قرائت تحقیق، فاطمه اسدی در رشته قرائت ترتیل، ریحانه اعلایی در رشته حفظ کل، معصومه یوسفی در رشته حفظ 20 جزء، الهام عسگری در رشته حفظ 10 جزء، مرضیه جعفریان در رشته حفظ 5 جزء و فرزانه تجلی در رشته دعاخوانی متسابقین استان در مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سجاد براتی یکی از هشت نماینده استان در بخش برادران است که توانست پس از کسب رتبه نخست مرحله مقدماتی کشوری در قم به مرحله نهایی راه پیدا کند.
انتهای پیام

captcha