آثار روانی گرانی بیشترین تأثیر را بر مردم داشته است
کد خبر: 3752057
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

آثار روانی گرانی بیشترین تأثیر را بر مردم داشته است

گروه اجتماعی - معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: کارگروه تنظیم بازار و استانداری این اطمینان را به مردم می‌دهند که کالاهای اساسی مورد نیاز استان تامین شده است و آثار روانی بیشتر از خود گرانی بر مردم تأثیر گذاشته و موجب نگرانی شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین فیروزی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان شامگاه 9 مهرماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار با اشاره به نوسانات اخیر بازار ارز و تاثیر آن بر بازار اظهار کرد: این نوسانات بر تمام بازار تأثیرگذار بوده است و آنچه که باعث نگرانی است آثار روانیست که بیشتر از خود گرانی بر مردم تأثیر گذاشته است.
وی افزود: کارگروه تنظیم بازار و استانداری این اطمینان را به مردم می‌دهند که کالاهای اساسی مورد نیاز استان تأمین شده است و در آینده نیز تأمین خواهد شد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با ضروری دانستن اطلاع رسانی کارگروه تنظیم بازار در خصوص تصمیمات اتخاذ شده، بیان کرد: نظارت‌های استانی در همه شهرستان انجام می‌شود و در صورت نیاز اجرای طرح‌های ضربتی نظارت در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی در پایان هدف کارگروه را تعادل در بازار دانست و یادآور شد: این آمادگی در استانداری وجود دارد که جلسه‌های کارگروه تنظیم بازار بطور مستمر برگزار شود.
انتهای پیام

captcha