تأسیس حوزه علمیه خواهران در شهر الوند
کد خبر: 3752113
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

تأسیس حوزه علمیه خواهران در شهر الوند

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین در نشست خود با امام‌ جمعه جدید الوند، خواستار تسریع در فراهم‌سازی زیرساخت‌های تأسیس حوزه علمیه خواهران این شهر شد.

تأسیس حوزه علمیه خواهران در شهر الوند استان قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا کاظم‌لو روز گذشته، 9 مهرماه در نشست با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدوی، امام‌جمعه جدید شهر الوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام‌جمعه فقید مرحوم حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: این استاد بزرگوار از نیروهای ارزشمند و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه بود و برای تأسیس حوزه علمیه خواهران در این شهر اقدامات خوب و ماندگاری از خود برجای گذاشت.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین همچنین ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام مهدوی به امامت جمعه الوند، خواستار تسریع در فراهم‌سازی زیرساخت‌های تأسیس حوزه علمیه خواهران این شهر شد.
استاد حوزه علمیه قزوین بر ضرورت انتقال تجربیات اساتید به طلاب تأکید و آن را از لوازم پیشرفت حوزه‌های علمیه دانست و بیان کرد: حوزویانی موفق هستند که همیشه در مسیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام بردارند که خوشبختانه حوزه‌های علمیه سراسر کشور این ویژگی را به‌خوبی و شایستگی دارند.
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین همچنین حادثه تروریستی اهواز را به‌شدت محکوم کرد و آن را از مصادیق وحشی‌گری دشمنان ایران اسلامی دانست که حتی به کودک چهارساله نیز رحم نمی‌کنند.

انتهای پیام

captcha