بهره‌مندی بیش از ۲۸ هزار مددجو از آموزش‌های خانواده کمیته امداد خراسان رضوی
کد خبر: 3752235
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

بهره‌مندی بیش از ۲۸ هزار مددجو از آموزش‌های خانواده کمیته امداد خراسان رضوی

گروه اجتماعی - بیش از ۲۸ هزار مددجوی تحت حمایت از برنامه‌های آموزش خانواده کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه نخست سال جاری استفاده کردند.

بهره‌مندی بیش از 28 هزار مددجو از آموزش‌های خانواده کمیته امداد خراسان رضوی

محمد افشارنیا، معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص ویژه برنامه‌های کمیته امداد استان ویژه خانواده‌های مددجویان، گفت: برنامه‌های آموزشی شامل موضوعات فرهنگی، اجتماعی و ...در مباحث مختلف اعم از خانواده، ازدواج، اشتغال و مواردی از این قبیل ویژه مددجویان کمیته امداد در طول سال برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح گروه‌های هدف آموزش خانواده، شامل زنان سرپرست خانواده، دختران در آستانه ازدواج، دختران بازمانده از تحصیل، دانش‌آموزان، دانشجویان، مستعدان ایجاد اشتغال و مجریان طرح‌های اشتغال از آموزش‌های لازم در حوزه مورد نظر بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی متناسب با نوع نیاز مخاطب برگزار و به طور میانگین هر فرد طی یک تا سه روز به میزان هشت‌ تا 21 ساعت در محضر اساتید مجرب از آموزش‌های این طرح استفاده می کنند.

افشارنیا با  بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری بیش از 28 هزار مددجو از آموزش های لازمبه ویژه در حوزه خانواده بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: به تفکیک 11 هزار و 567 نفر از آموزش خانواده، دو هزار و 541 نفر ساکنان مناطق حاشیه شهر از آموزش‌های لازم بر حسب نیاز مخاطبان این منطقه  و 14 هزار و 46 نفر با حضور در همایش‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی  از آموزش‌های مورد نیاز بهره مند شده اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: برای برگزاری دوره‌های آموزشی از اساتید حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه‌ها دعوت می شود و این طرح به صورت مداوم در طول سال در حال برگزاری است.

انتهای پیام

captcha