وداع با پیکر شهید غریب دفاع مقدس و تجمع عزاداران امام سجاد(ع) در شرق تهران
کد خبر: 3752289
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

وداع با پیکر شهید غریب دفاع مقدس و تجمع عزاداران امام سجاد(ع) در شرق تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ تجمع عزاداران امام سجاد(ع) و وداع با پیکر شهید غریب دوران دفاع مقدس، جمعه، 13 مهرماه در محله تهرانپارس انجام می‌شود.

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به اینکه اتحادیه‌ای برای هیئات مذهبی تهرانپارس راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: این اتحادیه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه هم‌افزایی هرچه بیشتر نیروهای انقلابی تشکیل شد که مؤسسه نیز به عنوان مسئول این اتحادیه شناخته شد.
وی ادامه داد: در این راستا و به منظور نخستین اقدام این اتحادیه، تجمع عزاداری هیئات مذهبی تهرانپارس در سالروز شهادت امام سجاد(ع)، جمعه، 13 مهرماه از میدان پروین(شاهد) به سمت چهارر اه سیدالشهدا(ع) این منطقه انجام می‌شود.
ابوالفتحی با اشاره به مراسم وداع با شهید غریب که طی این تجمع انجام می‌شود، اظهار کرد: این شهید جزء 135 شهید گمنام تشییع شده اخیر در تهران است که شناسایی شده است و والدینش دار فانی را وداع گفته و هیچ کدام از بستگان به تشییع پیکرآن نیامده‌اند.
ابوالفتحی تأکید کرد: اتحادیه هیئات مذهبی تهرانپارس به منظور ایجاد یکپارچگی در میان دسته‌های عزاداری شرق تهران و همچنین ایجاد وحدت رویه راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام

captcha