بزرگترین سامانه ایجاد کتاب الکترونیکی شیعه راه‌اندازی شد
کد خبر: 3752530
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
به صورت رایگان؛

بزرگترین سامانه ایجاد کتاب الکترونیکی شیعه راه‌اندازی شد

گروه فناوری اطلاعات ــ اولین و بزرگترین سامانه تهیه و دانلود کتاب‌ الکترونیکی رایگان برخط با هدف در دسترس قرار دادن متون و کتب شیعه راه‌اندازی شده است.

بزرگترین سامانه ایجاد کتاب الکترونیکی شیعه راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا؛ بازار کتاب اولین و بزرگترین سامانه دانلود کتاب الکترونیکی رایگان برخط است که با هدف در دسترس قراردادن متون و کتب شیعه به همت مرکز قائمیه اصفهان راه‌اندازی شده است.
 
علاقه‌مندان به حوزه کتب دیجیتالی به کمک این کتابخانه به هزاران عنوان کتاب به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، آذری و امثال آن دسترسی خواهند داشت.
 
مرکز قائمیه اصفهان در اقدامی جدید آمادگی همکاری خود را جهت دیجیتالی کردن آثار مکتوب تمامی ناشرین، مولفین، محققین و موسسات فرهنگی به زبان‌های مختلف دنیا و در قالب اندروید، آی او اس، ویندوز و سایر فرمت‌های مختلف نرم‌افزاری به صورت کاملا رایگان اعلام کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل وورد یا زرنگار همراه با پی‌دی‌اف و تصویر جلد به شماره 09132000109 تلگرام کنند تا در اسرع وقت اپلیکیشن آن به نام ناشر یا مولف یا موسسه تولید و در اختیارشان قرار گیرد. همچنین می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا کلیک کنید.

امکانات این نرم‌افزارها شامل جست‌وجوی قدرتمند و سریع در یک یا همگی کتاب‌ها، سادگی مطالعه متن، امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت، اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی‌کردن اعراب، نوشتن یاداشت و نشانه‌گذاری یا اشتراک‌گذاری متن، دریافت لیست کتاب‌ها به صورت آفلاین و چندزبانه بودن برنامه شامل فارسی، عربی، انگلیسی، آذربایجانی، چینی و اردو است.

انتهای پیام

captcha