جدیدترین شماره شاهد جوان منتشر شد
کد خبر: 3752598
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

جدیدترین شماره شاهد جوان منتشر شد

گروه جهاد و حماسه ــ جدیدترین شماره از ماهنامه شاهد جوان ویژه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

پنجشنبه//به گزارش خبرنگار ایکنا؛ شماره ۱۵۷ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی جوانان ایران با عنوان شاهد جوان با محوریت آسمان پرستاره ورزش منتشر شد.

حکومت علوی، رجایی و باهنرشدن آسان نیست، پزشکان جوان برای شادابی خود چه می‌کنند، برای انتخاب همسر مناسب رمان‌های عاشقانه را فراموش کنید، تربیت فرزندان دلیل رشد و سامان جامعه، صفویان و اوج تمدن اسلامی تاریخ اجتماعی، خداحافظ سالار، تغییرات در قوانین حقوق چک، توسعه کسب و کار‌های نوپا مدنظر وزیر جوان ارتباطات، بریونی اصفهان، تغییرات در زندگی به سبک کنکور، غدیر؛ حقیقتی روشن‌تر از آفتاب از جمله سرفصل‌های این شماره از ماهنامه شاهد جوان به شمار می‌رود.

همچنین چشمه‌های آبگرم عامل درمان بیماری، اینوتک سلامت، منزل مرحوم آیت‌الله طالقانی، فیلم ماشین جنگ، پل خیبر طولانی‌ترین پل شناور نظامی جهان، نقد فیلم سینمایی هزارپا، پوست الکترونیکی در دست و پای مصنوعی، ادبیات شهریار، فغانی داور موفق در جام جهانی، ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا، ویرانی نماد نیویورک، موشک ایرانی ماهواره بر سیمرغ، محرم تاریخ ماندگار و واقع ۱۷ شهریور پاشنه آشیل پهلوی از دیگر سرفصل‌های شماره ۱۵۷ ماهنامه شاهد جوان است.

در بخشی از این ماهنامه آمده است: دفاع مقدس یعنی آنکه انسان برای محافظت از مقدس‌ترین باورهایش بجنگد. بایستد و کوتاه نیاید. این روحیه را در جوانان ایران در ادوار مختلف تاریخ دیده‌ایم و اوج آن در شرایطی بود که دشمن بعثی به طمع تجاوز به خاک پاک ایران برآمد و این جوانان غیور ایرانی بودند که در برابر دشمن مردانه ایستادند.

ماهنامه فرهنگی و اجتماعی شاهد جوان به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که محبوب شهبازی مدیر مسئولی و مهدی مازنی سردبیری آن را برعهده دارد.

انتهای پیام

captcha