حضور انتشارات جامعةالقرآن در نمایشگاه کتاب زنجان
کد خبر: 3752670
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

حضور انتشارات جامعةالقرآن در نمایشگاه کتاب زنجان

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ــ مؤسسه جامعةالقرآن الکریم با حضور در نمایشگاه کتاب زنجان به معرفی آثار و تألیفات این مرکز مردم‌نهاد پرداخته است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل البیت(ع) با حضور در نهمین نمایشگاه سراسری زنجان به معرفی جدیدترین آثار و تألیفات گروه پژوهشی این مؤسسه پرداخته است.
این مؤسسه نیز با هدف ارائه به‌روزترین محصولات خویش در قالب کتاب، نشریه و معرفی پایگاه اینترنتی و همچنین ارائه لوح‌های فشرده متشکل از تلاوت‌های صوتی و تصویری از اساتید و نوجوانان قاری و حفاظ کل این مؤسسه، اناشید و نغمات دینی که به‌همت واحد مرکز تولیدات رسانه و فناوری اطلاعات امام رضا(ع) فراهم شده، در این نمایشگاه حاضر شده است.
علاقه‌مندان تا 14 مهرماه می‌توانند با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از ساعت 15 تا 21 از خرید این کتاب‌ها با تخفیف نمایشگاهی بهره‌مند شوند.
یادآور می‌شود، این نمایشگاه به‌همت و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و شهرداری زنجان در حال برپایی است.
انتهای پیام

captcha