انتقام سپاه پاسداران از تروریست‌ها دل خانواده شهدا را شاد کرد
کد خبر: 3752793
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

انتقام سپاه پاسداران از تروریست‌ها دل خانواده شهدا را شاد کرد

گروه فرهنگی- همسر شهید «نوری» درباره حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها گفت: قلبم از این اتفاق شاد شد و به این نیروهای انقلابی احسنت گفتم که از این مملکت و انقلاب دفاع کردند و دل خانواده شهدا را شاد کردند.

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «عذرا عالمی» همسر شهید «ابوالفضل نوری»  اظهار کرد: ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم چرا که امنیت خودمان را مدیون شهدا هستیم.

وی افرود: همچنین شهدای مدافع حرم با ایثار و فداکاری خود برای امنیت این کشور رفتند و مسئولین باید قدرشناس باشند و پشت سر ولایت حرکت کنند که وصیت شهداست.

همسر شهید نوری درباره حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها گفت: قلبم از این اتفاق شاد شد و به این نیروهای انقلابی احسنت گفتم که از این مملکت و انقلاب دفاع کردند و دل خانواده شهدا را شاد کردند.

عالمی ادامه داد: ما در برابر تحریم های دشمن چیزی کم نداریم همان‌طوری که دشمن 40 سال نقشه ها کشید برای براندازی نظام و موفق نشد الان هم موفق نخواهد شد.

وی تصریح کرد: خون شهدا نباید به همین راحتی پایمال بشود. با این وضع اقتصادی هیچ مشکلی نداریم و تا زمانی که امام زمان (عج) صاحب این کشور است هیچ کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

این همسر شهید ادامه داد: ما افتخار می کنیم که ولایت فقیه در جهان حرف اول را می زند، بهترین رهبر را داریم و باید قدردان باشیم که عذاب خدا بر ما نازل نشود.

وی به حضور 9 شهید گمنام که به تازگی در استان تشییع شدند، اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی حضور این شهدا را رقم زده و این یک رمز است که پس از چندین سال پیکر این شهیدان بازگشت که به ما هشدار بدهد هنوز شهدا هستند هنوز این مملکت برجاست.

همسر شهید نوری عنوان کرد: مردم انقلاب کردند شهید دادند، این شهدا تبرکی هستند که برای ما به جا ماندند و ما باید قدر بدانیم. چرا که شهدا خیلی با ارزش هستند. مسئولان باید به ندای رهبر لبیک بگویند راه شهدا را ادامه بدهند. تا آخرین نفس راه شهدا ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha