نشست خادمان همایش شیرخوارگان حسینی در خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 3752877
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

نشست خادمان همایش شیرخوارگان حسینی در خرم‌آباد برگزار شد

گروه اجتماعی ـ نشست خادمان برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی الغدیر خرم‌آباد امروز، 13 مهر به میزبانی گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان، برگزار شد.

نشست خادمان همایش شیرخوارگان حسینی در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز جمعه، سیزدهم مهرماه، نشست خادمان همایش شیرخوارگان حسینی در خرم‌آباد و موکب مردمی العباس(ع)، به میزبانی گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

در این همایش که با حضور خادمان حسینی برگزار شد، حجت‌الاسلام رمضان تیموری، از کارشناسان قرآنی استان، با اشاره به دغدغه‌ها و اغتشاشات درونی که هر فرد دارد، گفت: هرکدام از ما باید قبل از انجام هر کاری نیت خود را خالص کنیم.

وی با اشاره به این‌که برای اصلاح جامعه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم، عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی هرساله نسبت به سال گذشته با استقبال بیشتری روبرو می‌شود لذا هر کدام از ما باید مبلغ خوبی برای همایش شیرخوارگان حسینی باشیم.

در ادامه نیز علی جهانگیری، رئیس هیئت امنای موکب مردمی العباس خرم‌آباد، به بیان موضوعاتی در رابطه با موکب و نحوه همکاری خواهران در برپایی این موکب در راه بازگشت زائران اربعین حسینی پرداخت.

در ادامه نیز هرکدام از خادمان به بیان مطالبی در رابطه با برگزاری همایش و به بیان پیشنهادات و انتقاداتی پرداختند.

 

انتهای پیام

captcha