تجدید میثاق 20 هزار نفری با ولی امر مسلمین جهان در خلیج فارس/ اجرای 122 پروژه عمرانی مناطق محروم توسط 369 گروه جهادی
کد خبر: 3752945
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶

تجدید میثاق 20 هزار نفری با ولی امر مسلمین جهان در خلیج فارس/ اجرای 122 پروژه عمرانی مناطق محروم توسط 369 گروه جهادی

کانون خبرنگاران نبأ ــ 369 گروه جهادی داوطلب در رشته و تخصص‌های گوناگون در مرحله نخست رزمایش بسیجیان به منظور انجام و اجرای 122 پروژه عمرانی به مناطق محروم و روستاهای بوشهر به فعالیت جهادی پرداختند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان «سپاهیان حضرت محمّد رسول‌الله(ص)(2)» همزمان با سراسر کشور در قالب تجمع گردان‌های جهادی 20 هزار نفری بسیجیان استان بوشهر پنج‌شنبه، 12 مهرماه ساعت 8 صبح در محل ورزشگاه شهید بهشتی منطقه 1 این شهر با ادای احترام به یادمان شهدای دفاع مقدس آغاز شد.

تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان در خلیج فارس

20 هزار نفر بسیجی دریادل خلیج فارسی و پدران و مادران شهدای مدافع حرم و خانواده و فرزندان شهدای دفاع مقدس برای تجدید میثاق با ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به صحنه رزمایش جهادگران سپاهیان حضرت محمّد رسول‌الله(ص) (2) آمده بودند، زیرا تیم تروریست اسرائیلی و تکفیری آمریکایی چشمشان به بازی این جام جهانی ایثار، ولایتمداری، شهادت و انقلابی‌گری است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در مراکز شهرستان‌های 10 گانه استان با حضور بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد؛ اظهار کرد: در این مرحله ضمن مأموریت‌های آموزشی، بصیرتی و دفاعی، بسیجیان در تخصص‌های گوناگون برای خدمات‌رسانی به مناطق محروم به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.

اجرای 122 پروژه عمرانی مناطق محروم توسط  369 گروه جهادی

سردار علی رزمجو بیان کرد: 369 گروه جهادی داوطلب در رشته و تخصص‌های گوناگون در مرحله نخست رزمایش بسیجیان به منظور انجام و اجرای 122 پروژه عمرانی به مناطق محروم و روستاهای بوشهر به فعالیت جهادی پرداختند.

ویزیت درمانی 3 هزار نفر زنان و مردان روستایی استان بوشهر

وی با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان بوشهر در قالب گردان‌های مختلف بسیج سازماندهی شده‌اند، اعلام کرد: 3 هزار نفر مردم مناطق محروم توسط پزشکان جهادی در مرحله اول ویزیت درمانی شدند و همچنین 5 هزار نفر از زنان و مردان روستایی در کلاس های عقیدتی و بصیرتی مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) شرکت کردند.

سردار علی رزمجو با اظهار ایکنه استان بوشهر یکی از مناطق مهم و غنی، با فرهنگ و دارای پیشینه تاریخی سیاسی و دفاعی درخشان در ایران اسلامی است، عنوان کرد: رزمندگان استان بوشهر در نبرد مستقیم با آمریکا بارها هیمنه و اقتدار آمریکا را در خلیج فارس خدشه‌‌دار کردند  و رزمندگان استان بوشهر بارها هیمنه و اقتدار آمریکا را در خلیج فارس شکستند که بیست و دوم دیماه سال 1394 دستگیری تفنگداران زبده آمریکایی در خلیج فارس از آن جمله است.

تقدیم 2000 نفر شهید به ایران اسلامی در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر(ع) خاطر نشان کرد: شهید رئیسعلی دلواری و هم رزمانش، عاشوری، مهدوی‌ها مبارزان نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس و 2000 شهید والامقام  دیگر از افتخارات استان بوشهر و ایران اسلامی است.

شکست 4 مرحله ارتش بین المللی انگلیس با حماسه مردم بوشهر

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر در این آئین با بیان اینکه بوشهر اوج مقاومت و پایتخت مبارزات ضد استعماری است، اظهار کرد: مردم و سردار شهید ریسعلی دلواری خطه حماسه پرور بوشهر با حکم دفاع علما 4 بار کمر لشکر متجاوز انگلیس را در جنوب ایران در هم شکسته و بزرگترین کشتی‌های این ارتش بین‌المللی را در آب‌های خلیج فارس غرق کرده است که در هشت سال دفاع مقدس این حماسه تکرار شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر افزود: این تجمع 20 هزار نفری بار دیگر اقتدار و صلابت  مردم استان بوشهر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران محقق کرد و رزمایش 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) را تجلی قدرت و مقاومت مردم استان بوشهر است و این رزمایش نشان از اقتدار دفاعی ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون دشمن‌ستیزی است.

بوشهر خط مقدم دفاع مقدس و کوه مقاومت در برابر تهاجم بیگانگان

وی گفت: بوشهر خط مقدم دفاع مقدس و کوه مقاومت در مقابل تهاجم بیگانگان است و مردم ولایتمدار این استان گوش به فرمان و در خدمت مقام معظم رهبری هستند.

سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با اشاره به شکل‌گیری ائتلاف کشورهای مختلف‌ اظهار کرد: آمریکا در سطح بین‌المللی‌ و عربستان در سطح منطقه این ائتلاف را شکل دادند و اسرائیل غاصب ضلع سوم این ائتلاف را شکل می‌دهد و این ائتلاف نتوانست از سقوط شاه و پیروزی انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: ائتلاف کشورهای مختلف غربی، منطقه‌ای در 40 سال گذشته انواع تهدیدها، تحریم‌ها، جنگ‌ها، انفجارات علیه ایران انجام دادند ولی نتوانستند جلوی اقتدار، پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

وی عبور جمهوری اسلامی ایران از انواع توطئه‌ها و ترفندهای آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن را یادآور شد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با گذر از همه ناملایمات برای تأمین صلح و امنیت منطقه و داخل کشور قدرت منطقه شد و از جهتی دیگر ایران اسلامی بار دیگر هیمنه آمریکا را در جنگ اقتصادی می‌شکند و با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های عظیم درونی، جمهوری اسلامی ایران اسلامی بار دیگر هیمنه آمریکا در جنگ اقتصادی می‌شکند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از شکل‌گیری مجدد جبهه ائتلاف برای ایجاد مزاحمت در عرصه اقتصادی در ایران خبر داد و بیان کرد: از حدود 15 سال پیش این ائتلاف در محور مبارزه اقتصادی با ملت و دولت ایران قرار گرفته و با موانع‌تراشی، سیاسی‌کاری و مزاحمت در حوزه اقتصادی کار خود را ادامه می‌دهند.

‌سرلشکر رضایی، ایستادگی، پایداری، صبر و تحمل همراه با اقتدار و قدرت را عامل موفقیت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: در ناملایمات گذشته که ائتلاف یادشده علیه ایران اسلامی شکل دادند، ایستادگی و صبر و پایداری همگانی و زنده کردن توانایی‌ها و شایسته‌سالاری رمز موفقیت بود.

صبر و استقامت رمز عبور برون رفت از تهاجمات و نفوذهای بیگانگان خبیث

وی بر توجه به صبر، اقتدار، پایداری، استقامت، ایستادگی، شهادت و امید به آینده رمز عبور برون رفت از تهاجمات و نفوذهای بیگانگان خبیث و ناملایمات اقتصادی را عنوان کرد و گفت: از یک‌سو ضمن توجه به ایستادگی و صبر و از سویی دیگر نشان دادن و توجه به توانمندی در صنعت، کشاورزی، دانش، ایجاد شایسته سالاری، فناوری و اقتصاد همراه با روحیه جهادی و انقلابی می‌توانیم به قدرت بزرگ اقتصاد منطقه تبدیل شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر بهبود نظام مدیریت کشور و بازسازی آن اشاره و تصریح کرد: در این عرصه و جنگ اقتصادی باید روحیه خطرپذیری تقویت شود و با توانمند کردن دولت و مردم و تقویت روحیه امید می‌توان با ائتلاف نامیمون دشمن مقابله کرد و ما می توانیم با پشتوانه نیروی داخلی به قله بلند اقتصاد منطقه دست می‌یابیم و با توانمندی ایران اسلامی، روزی واحد پول ریال ایران اسلامی، با تکیه به توان داخلی قوی‌ترین پول منطقه می‌شود.

وی تأکید کرد: با تکیه به روحیه بسیجی و انقلابی و رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلابی می‌توانیم در بعد اقتصادی یک نهضت و انقلاب عظیم دیگری ایجاد کنیم و از این رو نظام تحول اقتصادی و معیشتی در جامعه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب و عظیم اقتصادی است و یک انقلاب و جوشش و خیزش دیگر همراه با روحیه بسیجی و جهادی می‌تواند نهضت اقتصادی ایجاد کند.

‌سرلشکر رضایی در پایان ظلم و تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ایران اسلامی را یک فرصت برای ایجاد خیزش و انقلاب اقتصادی در ایران برشمرد و اضافه کرد: همان‌گونه که موشک از 1500کیلومتری عبور می‌کند و نقطه را هدف قرار می‌دهد در ساخت کشتی، صنعت، تحول اقتصادی و دیگر عرصه‌ها می‌توانیم موفق شویم و این مهم اراده قوی و بالا طلب می‌کند که در ملت ایران وجود دارد و نیز این رزمایش عظیم نمایشی از تاریخ پرافتخار دفاع و مبارزات ضداستعماری و ضداستکباری استان بوشهر است.

یادآور می‌شود: دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور بوشهر نیز در تجمع ۲۰ هزار نفری مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با عنوان «سپاهیان حضرت محمّد رسول الله (ص)‌(2)» حضور ویژه داشتند.

خبرنگار: حامد فکوری

عکاس: حسین شریفی‌نسب

انتهای پیام

captcha