اقتدار دانش امنیتی و عملیات جهادی ناجا برای حفظ زیرساخت‌های آرمانی انقلاب
کد خبر: 3752947
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

اقتدار دانش امنیتی و عملیات جهادی ناجا برای حفظ زیرساخت‌های آرمانی انقلاب

کانون خبرنگاران نبأ ــ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروی انتظامی ایران با دانش امنیتی و عملیات جهادی از آرمان‌های ارزشی که زیرساخت‌های انقلاب هستند مقتدرانه دفاع می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی بعدازظهر 12 مهرماه در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد پلیس استان بوشهر در مسجد امام حسن مجتبی(ع)، محله کوتی منطقه 1 این شهر دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به رسالت و مأموریت نیروی انتظامی اظهار کرد: قطعاً اقتدار هر نظام در ساختار جغرافیای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بستگی به اقتدار، امنیت داخلی و قدرت دفاعی آن دارد، که در همین راستا وظیفه سنگین تأمین اقتدار و امنیت داخلی در جمهوری اسلامی ایران بر عهده نیروی انتظامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر به اقتدار مدیریتی در راستای نقش نیروی‌های نظامی و انتظامی اشاره کرد و افزود: اگر یک کشور دارای اقتدار نظامی و انتظامی در تمامی عرصه دفاعی و امنیتی باشد قطعاً مسیر پیشرفت را طی می‌کند و در فضای ملی خود اقتدار مدیریتی را به دست خواهد آورد.

آیت‌الله صفایی‌ بوشهری به جایگاه مهم اقتدار در نظام پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اقتدار نباشد، دشمن ما را در مسیر از هم پاشیدگی امنیتی و ایجاد چالش‌ها گرفتار می‌کند و کشور را در معرض فروپاشی و وابستگی قرار می‌دهد.

امام جمعه بوشهربا اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتدار نهادهای امنیتی و انتظامی گفت: یکی از دسیسه‌های دشمن ایجاد آشوب و اختلاف‌های قومی، اقتصادی و فرهنگی است.

اقتدار دانش امنیتی و عملیات جهادی ناجا برای حفظ زیرساخت‌های آرمانی انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اظهار اینکه ناجا با دانش امنیتی و عملیات جهادی از آرمان‌های ارزشی که زیرساخت‌های انقلاب هستند، مقتدرانه دفاع می‌کند، اظهار کرد: نیروی انتظامی بر اساس همان آرمان‌ها و قدرت بالای مدیریت ستادی و عملیات جهادی و استفاده از سیستم‌های پیشرفته توانسته به اقتدار خود و نظام بیافزاید.

آیت‌الله صفایی بوشهری عنوان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی با عملکرد بسیار مثبت خود توانسته ضریب امنیت استان بوشهر را افزایش دهد و هم اکنون از استان‌های امن کشور معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، جایگاه امنیت در جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: نیروی انتظامی و دریابانی استان بوشهر با تلاش شبانه‌روزی امنیت در استان را پایدار کرده و در خدمت مردم عزیز باشند.

برقراری مدیریت امنیتی با سبقه دینی و انقلابی

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه ناجا ضریب امنیتی خود را در بوشهر بالا ببرد و تمامی اتفاقات را که در این محیط و منطقه استراتژیک اتفاق می‌افتد؛ مدیریت امنیتی کند، اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای 937 کیلومتری دریایی استان بوشهر یک امنیتی مقتدر با سبقه دینی و انقلابی در منطقه خلیج فارس و جنوب کشور و استان‌های مرزی برقرار کند.

سردار خلیل واعظی، عضو شورای تأمین و فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر ظهر پنج‌شنبه، 12 مهر در این آئین، شعار هفته را «پلیس مقتدر – امین مردم» اعلام کرد و گفت: برای اجرای عدالت، امنیت از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای یک کشور است و مشکلات هر جامعه و یک ملت زمانی ایجاد می‌شود که امنیت نباشد.

عضو شورای تأمین استان بوشهر بر نقش مهم امنیت در توسعه و پیشرفت جامعه تأکید و تصریح کرد: در تجارت، اقتصاد و فضای عمومی جامعه وقتی مردم احساس امنیت نکنند هیچ پیشرفتی ایجاد نمی‌شود.

سه سطح برنامه‌ریزی دشمنان نظام اسلامی

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در سه سطح نظامی، تحریم اقتصادی و نا امنی‌های داخلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، افزود: خوشبختانه تاکنون با یاری خداوند، کمک مردم و تلاش شبانه‌روزی نهادهای انتظامی و امنیتی موفق نشده‌اند.

افزایش 212 درصدی قاچاق کالا

سردار واعظی از افزایش کشفیات جرایم خبر داد و بیان کرد: در شش ماه نخست امسال  کشفیات در جرائم جنایی 45 درصد و کالای قاچاق 212 درصد نسبت به سال گذشته  افزایش داشته است.

پاکسازی 375 محله آلوده به مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: 14 درصدی کشفیات مواد مخدر در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و 375 مرحله طرح پاکسازی محلات آلوده به مواد مخدر در سطح استان در نیمه نخست امسال اجرا شده است.

کاهش 48 درصدی تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری

رئیس پلیس استان بوشهر از کاهش تصادفات منجر به فوت در استان خبر داد و تصریح کرد: تلفات انسانی در تصادفات درون شهری 29 درصد و تصادفات برون‌شهری 19 درصد در مدت یاد شده کاهش یافته است.

پاسخگویی 264 هزار باری پلیس 110 بوشهر

سردار واعظی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 246 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 انجام شده است، افزود: از این تعداد تماس 73 هزار مورد آن منجر به عملیات پلیسی شده است.

تجلیل از سردار خلیل واعظی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

گفتنی است: در این دیدار از سوی هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) محله کوتی منطقه 1 شهر بوشهر از سردار خلیل واعظی تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود، در پایان دعای حدیث کساء با صدای طلبه مداح قرائت و سپس نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت‌الله صفایی بوشهری اقامه شد.

خبرنگار: حامد فکوری

عکاس: حسین شریفی نسب

انتهای پیام

captcha