اعزام مبلّغ به موکب‎های اربعین/ پشتیبانی از زائرین مردمی شود
کد خبر: 3752968
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

اعزام مبلّغ به موکب‎های اربعین/ پشتیبانی از زائرین مردمی شود

گروه اجتماعی ـ معاون تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر مردمی نمودن پشتیبانی زائرین اربعین، گفت: تبلیغات اسلامی لرستان در طول مدت برپایی موکب‌ها اعزام مبلّغ را در دستور کار خود قرار داده و مبلّغان و مبلّغات را به موکب‌هایی که دارای ظرفیت لازم باشند، اعزام خواهد کرد.

اعزام مبلّغ به موکب‎های اربعین/پشتیبانی زائرین اربعین مردمی شود

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آمزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان جمعه، 13 مهر در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت اداره‌کل تبلیغات اسلامی در مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نشان‌دهنده وفاداری میلیون‌ها مسلمان به ارزش‌های والای اسلام و ائمه‌اطهار(ع) است و به همین خاطر دشمن از این اجتماع پُرشور حسینی واهمه دارد.
وی افزود: شکوه این حرکت فرهنگی نشان می‌دهد تبلیغات مسموم دشمنان و توطئه‌های آن‌ها هیچ‌گاه نمی‌تواند خللی در این شور و اشتیاق حسینی مردم وارد سازد.
غلامی با اشاره به این‌که استان لرستان در مسیر ارتباطی برخی استان‌ها با استان‌های مرزی قرار دارد، ادامه داد: هر ساله صدهاهزار نفر زوار حسینی از این استان عبور می‌کنند که در این راستا با استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی و مردمی با برپایی بیش از ده‌ها موکب با اسکان و پذیرایی از زائرین به بهترین شکل استقبال و در بازگشت نیز بدرقه به‌عمل می‌آید.
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان اضافه کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با توجه به اهمیت موضوع فرهنگ عاشورا و تبیین مبانی دینی در طول مدت برپایی موکب‌ها اعزام مبلّغ را در دستور کار خود قرار داده و مبلّغان و مبلّغات را به موکب‌هایی که دارای ظرفیت لازم باشند اعزام خواهد کرد.
وی در پایان با تأکید بر مردمی نمودن پشتیبانی زائرین اربعین امام حسین(ع)، افزود: در این راستا استفاده از ظرفیت بالای تشکل‌های دینی ضروری است، لذا باید زمینه حضور پُررنگ این تشکل‌ها در کنار اقشار مختلف مردم فراهم شود تا فلسفه قیام امام حسین(ع)، درس آزادگی و جوانمردی و ایستادگی ایشان در راه حق و مبارزه با ظلم و جور به بهترین شکل ممکن برای همه متذکر و یادآوری شود.

انتهای پیام

captcha