استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان در محل برگزاری مسابقات قرآن اراک
کد خبر: 3753020
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان در محل برگزاری مسابقات قرآن اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی – دستگاه‌‌های خدمات‌رسان در برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن اراک نقش بسزایی دارند، بر همین اساس ایکنا گزارشی از اقدامات این دستگاه‌ها ارائه می‌کند.

استقرار اکیپ‌های خدمات‌رسان در محل برگزاری مسابقات قرآن اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، دستگاه‌‌های خدمات‌رسان در برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن اراک نقش بسزایی دارند، بر همین اساس ایکنا گزارشی از اقدامات این دستگاه‌ها ارائه می‌کند.

کمیته‌های 11 گانه
تب و تاب مسابقات قرآن اراک از ماه‌ها قبل آغاز شده و در هفته اخیر به اوج خود رسید، تشکیل کمیته‌های 11 گانه از جمله اقداماتی بود که در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مسابقات قرآن اوقاف انجام شد. در این کمیته‌ها مسئولان متصدی، تمام توان خود را برای این دوره از مسابقات گذاردند که به گفته حجت‌الاسلام حسینی، رئیس اداره قرآنی سازمان اوقاف اتحاد مسئولان استان برای میزبانی این دوره از مسابقات بی‌نظیر است.

اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان
علاوه بر کمیته‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون اکیپ‌های آب، برق، گاز، هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی در این دوره از مسابقات همراه متسابقان و عوامل اجرایی مسابقات هستند.
استقرار یک اکیپ از کارشناسان آب و فاضلاب، گاز و برق از روز اول مسابقات تا پایان، از جمله اقدامات در نظر گرفته شده است. کارشناسان محل برگزاری مسابقات و اسکان داوران و متسابقان را مورد بازرسی قرار دادند و نکات را گوشزد کردند.
آتش‌نشانی از دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان است، به گفته آقازیارتی، مدیرعامل آتش‌نشانی اراک تیم اطفاء حریق با حضور راننده و نیروهای این مجموعه از سه شنبه، 10 مهر تا 23 همین ماه در محل برگزاری مسابقات و اسکان حضور دارند. پایگاه آتش‌نشانی شهر صنعتی اراک نیز آمادگی صدردصدی دارد تا در صورت لزوم، تیم مستقر در هتل امیرکبیر و مجتمع کوه‌نور را حمایت کند. کارشناسان نیز از محل برگزاری مسابقات، نمایشگاه جانبی و محل اسکان بازدید کرده و نکات ایمنی را جهت رفع معایب و مشکلات بیان کردند.
هلال‌احمر دستگاه خدمت‌رسان دیگری است که حمایت‌های امدادی را برعهده دارد، به گفته حسینی، مدیر روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان تیمی در مجموعه کوه‌نور مستقر کردند تا به موقع خدمات خود را ارائه دهند.
علوم پزشکی یکی دیگر از دستگاه‌ها خدماتی است، طاهر‌احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این رابطه گفت: یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات لازم با تیم مجرب در محل برگزاری مسابقات مستقر می‌شود.

نام‌گذاری میدانی به نام قرآن در اراک
جهت یادبود مرحله سراسری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف میدانی واقع در خیابان هپکو رو‌به‌روی مسجد الزهراء(س) اراک با نام قرآن نام‌گذاری می‌شود. المان قرآنی نیز به منظور نماد مسابقات طراحی و در یکی از میادین نصب می‌شود. فضاسازی، مزین شدن بدنه اتوبوس‌ها به آیات قرآن و تبلیغ مسابقات، نصب بنر، پوستر و ... در سطح شهر، استقرار 5 دستگاه اتوبوس رایگان در میدان سرداران جهت نقل و انتقال علاقه‌مندان به محل برگزاری مسابقات از جمله خدمات شهرداری به عنوان کمیته تبلیغات شهری است.
یادآور می‌شود، رؤسای کمیته بانوان، کمیته فرهنگی و کمیته مدعوین، علی‌رغم پیگیری‌های ایکنا؛ پاسخگو نبودند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha