نقش تأثیرگذار گفتمان دینی در ارتقاء باورهای دینی و آگاه‌سازی جوانان
کد خبر: 3753081
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

نقش تأثیرگذار گفتمان دینی در ارتقاء باورهای دینی و آگاه‌سازی جوانان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود ارتقای سطح دینی، اعتقادی و ارزشی جوانان و نوجوانان را از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی برشمرد و گفت: این گفتمان‌ها در پاسخ به شبهات دینی و آگاه‌سازی جوانان و همچنین ارتقاء باورهای دینی آنان نقش مهمی ایفا می‌کند.

گفتمان دینی در پاسخ به شبهات دینی و آگاه سازی جوانان نقش مهمی دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حمیدعبداللهیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود امروز، 14 مهرماه درجلسه هماهنگی گفتمان‌های دینی مدارس  از برگزاری ۱۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: تعامل سازنده بین مجموعه آموزش و پرورش شاهرود و تبلیغات اسلامی این شهرستان دربرگزاری دوره‌ها و جلسات متعدد در حوزه گفتمان‌های دینی برای دانش‌آموزان در مدارس زمینه این گفتمان‌ها را فراهم کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود با تأکید بر نقش گفتمان‌های دینی مدارس در تعمیق باورهای دینی اظهار کرد:  این تعدادگفتمان در ۲۰ مدرسه مقطع متوسطه و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

عبدالهیان با تأکید بر کار کارشناسی درخصوص تهیه موضوعات برگزاری این گفتمان‌ها متذکر شد: دین و زندگی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی تولید-اشتغال چهار موضوع اصلی این گفتمان‌ها است.

وی ارتقای سطح دینی، اعتقادی و ارزشی جوانان و نوجوانان را از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی برشمرد و اذعان کرد: نقش این گفتمان‌ها در پاسخ به شبهات دینی و آگاه‌‌سازی جوانان و همچنین ارتقاء باورهای دینی آنان بسیار مؤثر است.

انتهای پیام

captcha