تحریم‌ها، ایران را مقاوم‌تر می‌کند
کد خبر: 3753247
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
شیخ عبدالمؤمن دالاهو:

تحریم‌ها، ایران را مقاوم‌تر می‌کند

گروه بین‌الملل ـ شیخ «عبدالمؤمن دالاهو» در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در غنا گفت: مردم ایران بعد از انقلاب شکوهمند خود به دنیا نشان دادند که تحریم‌، آنها را بیش از پیش مقاوم‌تر می‌سازد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ شیخ عبدالمؤمن دالاهو، عالم، خطیب، نویسنده شیعی و از چهره‌های برجسته شیعیان استان مسلمان‌نشین شمالی غنا ضمن حضور در نمایندگی فرهنگی ایران در غنا با محمدحسن ایپکچی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

شیخ عبدالمؤمن دالاهو ضمن عرض تسلیت جامعه شیعیان استان تماله در شمال این کشور به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دولت و مردم ایران اسلامی به خاطر حمله تروریستی اخیر در شهر اهواز و ابراز همدردی خود با خانواده‌های شهدا و زخمی‌شدگان این حادثه، این حرکت تروریستی را شدیداً محکوم کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به قدرتمندترین کشور تبدیل شده است و قدرت آمریکا به شکست خواهد انجامید.

عبدالمؤمن دالاهو غنا ادامه داد: تحریم‌ها برای ایران و مردم این کشور تازگی ندارد و مردم ایران بعد از انقلاب شکوهمند خود به دنیا نشان دادند که تحریم‌، آنها را برای تلاش و فعالیت بیش از پیش مقاوم‌ می‌سازد و این پیروزی مهمی است که امروز ایران اسلامی با آن روبرو است.

انتهای پیام

captcha