توسعه به معنای ایجاد خلاقیت است
کد خبر: 3753274
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

توسعه به معنای ایجاد خلاقیت است

گروه اجتماعی - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: توسعه به معنای آن است که به خودکفایی برسیم و خلاقیت داشته باشیم.

توسعه به معنای ایجاد خلاقیت است

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، امروز۱۴ مهر، در آیین افتتاحیه پروژه‌های شرکت گاز استان که در شهرستان نهبندان برگزار شد، اظهار کرد: اگر کسی هدفی داشته باشد و تمام ظرفیت وجودی خود را در این کار بگذارد به طور قطع به موفقیت می‌رسد.

وی افزود: موفقیت، سه پایه شامل؛ هدف و بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و در نظر گرفتن منافع مردم دارد و هدف شرکت گاز نیز خدمت به مردم است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: انرژی، زیرساختی برای توسعه است و ما نیز این انرژی را به منطقه آوردیم و مسئولان شهرستانی باید این توسعه را انجام دهند.

عراقی با اشاره به اینکه توسعه به معنای آن است که به خودکفایی برسیم و خلاقیت داشته باشیم، اظهار کرد: گاز از عمق خلیج فارس استخراج می‌شود و با طی هزاران کیلومتر در خط انتقال قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هر انسانی خود می‌تواند سرمایه گذار باشد و امروز هیچ کشوری غیر از ایران نیست که تمام شهرها و روستاهای آن از نعمت گاز برخوردار باشند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه گاز باید ایمن مصرف شود، تصریح کرد: با نعمت طبیعی گاز می‌توان تولید کرد و متاسفانه امروز به جای اینکه انسان‌ها را توانمند کنیم تنها خدمتگذاری کردیم.

عراقی یادآور شد: متصل کردن نهبندان به خط انتقال گاز سیستان در حوزه رسالت ما نیست.
انتهای پیام

captcha