سهم ۱۴۴ میلیارد تومانی خراسان‌جنوبی از تسهیلات اشتغال
کد خبر: 3753276
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

سهم ۱۴۴ میلیارد تومانی خراسان‌جنوبی از تسهیلات اشتغال

گروه اجتماعی - استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سهم استان از تسهیلات اشتغال در سال جاری ١١٨ میلیارد تومان بوده اما این میزان امروز به بیش از ١۴۴ میلیارد تومان افزایش یافته و در حال حاضر قرارداد بانکی داریم.

سهم ۱۴۴ میلیارد تومانی خراسان‌جنوبی از تسهیلات اشتغال

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد مهدی مروج‌الشریعه، امروز۱۴ مهر، در آیین افتتاحیه پروژه‌های شرکت گاز استان که در شهرستان نهبندان برگزار شد، اظهار کرد: گازرسانی به نهبندان، شوسف و درح و ۱۰۱ روستای استان و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در ۳۸۸ روستا یک کار بزرگ و بی نظیر است.

وی با بیان اینکه پیش از این، سرمایه گذاری به سختی در شهرستان انجام می‌شد، افزود: گازرسانی به شهرستان بخش زیادی از مشکلات سرمایه گذاران را برطرف می‌کند و امروز خوشبختانه گازرسانی زودتر از موعد مقرر انجام شده است.

مروج الشریعه با اشاره به اینکه گازرسانی یکی از حوزه های مهم زیرساختی است، اظهار کرد: باید تلاش کرد این زیرساخت که یکی از کلیدواژه‌‌های مهم توسعه صنعت بوده را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: هیچ مشکلی برای سرمایه گذاری در استان وجود ندارد و با توجه به انجام گازرسانی در نهبندان آینده درخشانی برای شهرک صنعتی و نواحی صنعتی این منطقه پیش بینی می‌کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: سهم استان از تسهیلات اشتغال در سال جاری ١١٨ میلیارد تومان بوده اما این میزان امروز به بیش از ١۴۴ میلیارد تومان افزایش یافته و در حال حاضر قرارداد بانکی داریم.

مروج الشریعه اظهار کرد: این سهم در استان بی سابقه است و تاکنون ١١٢ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۶۳ طرح با اعتبار ۵۴۵ میلیارد تومان در سیستم بانکی در حال بررسی است که عملکرد استان در تمام سیستم‌های بانکی در این حوزه مشخص است.

حجت الاسلام خزاعی، امام جمعه نهبندان نیز در این جلسه اظهار کرد: نظام اسلامی در ۴۰ سال که از انقلاب گذشته خدمات بسیاری را ارائه داده و گازرسانی به نهبندان یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم گاز را بیشتر به عنوان زیرساخت می‌خواهند، افزود: تامین این‌گونه خدمات امید به زندگی در منطقه را بیشتر می‌کند و مهاجرت معکوس را به همراه دارد.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: در سال‌های اخیر به دلیل عدم امکانات مهاجرت بسیاری از شهر نهبندان انجام شده که امید داریم با ایجاد امکانات معکوس مهاجرت صورت بگیرد.

خزاعی تصریح کرد: اخیرا شایعه شده که گازرسانی برای منازل مردم منوط به تسویه حساب با شهرداری است که این مطالبات باید برطرف شود و طعم شیرین مردم از گازرسانی تلخ نشود.

وی یادآور شد: درخواست می‌شود تسهیلاتی به خانواده‌ها برای گازرسانی داده شود تا از نعمت طبیعی برخوردار شوند.
انتهای پیام

captcha