مسیرهای پیاده‌روی اربعین در داخل کشور تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه هستند
کد خبر: 3753307
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
اردکانی عنوان کرد:

مسیرهای پیاده‌روی اربعین در داخل کشور تحت پوشش اپراتورهای تلفن همراه هستند

گروه فن‌آوری اطلاعات ــ رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت‌های ملی و مذهبی این وزارت‌خانه با اشاره به نصب بالن اینترنتی در منطقه مرزی مهران گفت: برای رفع مشکل ارتباطی همه مسیر‌های پیاده‌روی اربعین در داخل کشور تحت پوشش اپراتور‌های تلفن همراه قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، اسماعیل اردکانی، رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت‌های ملی و مذهبی این وزارت‌خانه با اشاره به نصب بالن اینترنتی در منطقه مرزی مهران گفت: برای رفع مشکل ارتباطی همه مسیر‌های پیاده‌روی اربعین در داخل کشور تحت پوشش اپراتور‌های تلفن همراه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه کمیته تامین مناسبت‎های ملی و مذهبی از سال گذشته فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و به همه مراسم‌های ملی و مذهبی ورود پیدا می‌کند، تصریح کرد:عید نوروز امسال اپراتور‌ها پوشش ارتباطی خوبی از شمال و جنوب کشور داشتند.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت‌‎های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نحوه برنامه‎ریزی برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین تصریح کرد: هر سال پس از اتمام این مراسم این کمیته نقاط ضعف و قوت را بررسی می‌کند تا مشکلات برای سال آینده رفع شود.

رادکانی با بیان اینکه هماهنگی‎های لازم میان اپراتور‌های داخل کشور و بین‌المللی انجام شده است؛ عنوان کرد: در این زمینه ظرفیت‌های خوبی فراهم شده و همه مسیر‌های پیاده‌روی در داخل کشور تحت پوشش اپراتور‌ها قرار گرفته است وشرکت‌کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین می‎توانند از دیتا‌ها به راحتی استفاده کنند.

رییس کمیته تامین ارتباطات مناسبت‌های ملی و مذهبی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پوشش وای فای در نقاط مرزی بیان کرد: علاوه بر دیتای گوشی تلفن همراه در تلاش هستیم تا نقاط مرزی مهران، شلمچه و چذابه تحت پوشش وای فای قرار داشته باشند.

وی با اشاره به نصب بالن اینترنتی افزود: امسال این بالن‌ها در نقطه مرزی مهران نصب می‌شود.

رادکانی با تاکید بر اینکه بروز مشکل با توجه به وجود ظرفیت‌های محدود در کشور عراق طبیعی است تصریح کرد: با جلساتی که با طرف عراقی داشتیم طرف عراقی قول داد تا ظرفیت سازی خوبی در این زمینه داشته باشد.
 
انتهای پیام
captcha