اقدامات هلال اهمر در راستای اهداف بشر دوستانه است
کد خبر: 3753331
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

اقدامات هلال اهمر در راستای اهداف بشر دوستانه است

گروه اجتماعی- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: عمده اقدامات جمعیت هلال اهمر در راستای اهداف بشر دوستانه با فعالیت‌های داوطلبانه در جهت حفظ کرامت انسان صورت می‌گیرد.

اقدامات هلال اهمر در راستای اهداف بشر دوستانه است

به گزارش ایکنا از یزد، محسن حرازی زاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بافق اظهار کرد: عمده اقدامات جمعیت هلال اهمر در راستای اهداف بشر دوستانه با فعالیت های داوطلبانه در جهت حفظ کرامت انسان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های خوبی طی سال های گذشته در سطح استان و کشور انجام گرفته، گفت: امیدواریم به عنوان عوامل اجرایی جمعیت هلال احمر در سطح استان بتوانیم راهکارهای مناسبی برای جذب بیشتر شهروندان که در نتیجه باعث افزایش و ارتقای پتانسیل هلال احمر در سطح جامعه می شود،داشته باشیم و خدمات بیشتر و بهتری به عموم مردم ارائه دهیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رزومه خوب محمد رضا فتاحی در سمت های وزارتی، رئیس جمعیت هلال احمر بافق و مجموعه مدیریتی شهرستان بافق در بخشداری تصریح کرد: ایشان طی سال ها همیشه با عملکردی خوب در سطح شهرستان و استان درخشیده اند و همین سبب شده که علیرغم تمایل ما برای ادامه فعالیت در استان درخواست برای حضور ایشان در بافق بسیار باشد.

وی اظهار کرد: امیدواریم ایشان همچون گذشته در دیگر حوزه های فعالیت خود با حمایت مجموعه مدیریتی شهرستان بافق منشأ خیر و برکت باشند و آنچه که هدف جمعیت هلال احمر است به جهت افزایش عضو گیری و فعالیت های جمعی و شهروندی به خوبی ادامه پیدا کند.

حرازی زاده با بیان برنامه ها برای رونق جمعیت هلال احمر طی 2 ماه گذشته،علت برگزاری مسابقه کشوری رفاقت مهر در استان را برای نشان دادن توانمندی ها به بالا دستی ها در قبال جذب اعتبارات و مشارکت بیشتر ستاد و نهایت نشاط، رونق و شادابی و افزایش آن در مجموعه هلال احمر که تمام پتانسیل آن اعضای داوطلب است،عنوان کرد.

وی زمان برگزاری این مسابقه را آبان ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: بدون شک این امر مشکلی است اما آنچه بین مجموعه ها مشترک است فعالیت در راستای بشر دوستانه است و همه بدنبال توان افزایی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به همنوعان هستند.

رضا فلاح، عضو شورای جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم با بیان دغدغه های اعضای هلال احمر شهرستان گفت: موقعیت جغرافیایی شهرستان بافق به گونه ای است که در کنارمان شهرستان بهاباد که جزو مناطق زلزله خیز است و از سویی نیز کوهبنان که مرتب دچار وقوع زلزله می شود و ما باید همیشه آمادگی برای کمک رسانی داشته باشیم.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام جمعیت هلال احمر بافق تصریح کرد: این امر کمک مسئولان را می طلبد و متاسفانه قول هایی داده شد اما هیچ کدام علیرغم پیگیری ها محقق نشد و ما خواهان نگاه ویژه به شهرستان بافق هستیم.

فلاح افزود: پروژه داروخانه هلال احمر شهرستان که با مشارکت شهرستان گود برداری شده و آهن آلات آن فراهم شده، نیازمند همت مسئولان برای تکمیل و بهره برداری است و متاسفانه ما حتی یک اتاق بحران در شهرستان نداریم.

وی تصریح کرد: تکمیل مجموعه اداری کمک زیادی در جذب اعضا می کند و همه این موارد خواهان توجه ویژه از سوی مسئولان است.

انتهای پیام

captcha