تجمع بزرگ اربعین حسینی؛ نماد مقابله با ظلم
کد خبر: 3753434
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

تجمع بزرگ اربعین حسینی؛ نماد مقابله با ظلم

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی نمین گفت: تجمع اربعین حسینی نمادی برای مقابله با ظلم و گویای ظلم‌ستیزی است.

تجمع بزرگ اربعین حسینی؛ نماد مقابله با ظلمحجت‌الاسلام شامل رحیم‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نمین در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: تجمع اربعین حسینی که مسلمانان از اقصی نقاط جهان در کربلا گرد هم می‌آیند نمادی برای مقابله با ظلم و گویای تظلم‌خواهی است و نوعی اعتراض به ظلم و ستم‌ها در گذشته و حال است و مسلمانان باید همیشه نسبت به ظلم عکس‌العمل نشان دهند و برای از بین بردن آن اقدام کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نمین با بیان اینکه در پیاده روی اربعین سنی و شیعه در کنار هم هستند، افزود: تجمع بزرگ اربعین نماد اتحاد بین شیعه و سنی است و این حضور دشمنان را خشمگین و مأیوس می‌کند.
رحیم‌پور افزود: دهه اربعین فرصت خوبی برای انتقال فلسفه قیام عاشورا است که مبلغین و مبلغات باید از این فرصت طلایی برای تبلیغ استفاده کنند.
وی بیان کرد: در اربعین سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) از سراسر دنیا حضور پیدا می‌کنند و این تجمع ارادت شیعیان به ائمه اطهار و سید الشهداء است.
رحیم پور با اشاره به اینکه دشمنان مانع تجمع و همبستگی مسلمانان هستند و آن را تهدید می‌دانند، افزود: دشمنان اسلام و قرآن تجمع مسلمانان را برای خودشان خطر می‌دانند، زیرا از هیبت اسلام و ایمان مسلمانان وحشت دارند و از هیچ کوششی برای جلوگیری از این تجمع دریغ نمی‌کنند.
انتهای پیام

captcha