اختصاص بیش از ۳۶ میلیارد تومان به بخش هلیلان
کد خبر: 3753466
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

اختصاص بیش از ۳۶ میلیارد تومان به بخش هلیلان

گروه اجتماعی - استاندار ایلام در جمع مردم هلیلان گفت: جمعا بیش از ۳۶ میلیارد تومان به بخش هلیلان اختصاص می‌یابد.

اختصاص بیش از ۳۶ میلیارد تومان به بخش هلیلان
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام در جمع مردم هلیلان اظهار کرد: تلاش ما این است که برای ارتقاء این بخش از همه‌ی توان، نیروها و ظرفیت های انسانی برای این امر استفاده کنیم و در این رابطه اگر با هم‌افزایی و همیاری اقدام کنیم مطمئنا موفق خواهیم شد .
وی با بیان اینکه بهسازی و آسفالت و تکمیل راه های روستایی، گازرسانی به 32 روستای بخش، آبرسانی به روستاها، ایستگاههای پمپاژ از جمله پروژه‌هایی است که در این بخش اجرایی می‌شود،  ادامه داد: تلاش ما این است که علاوه بر گازدار کردن روستاهای این بخش نسبت به آبرسانی به روستاها و اراضی کشاورزی اقدام نماییم
سلیمانی‌دشتکی از دیگر اقدامات دولت در بخش هلیلان را تلاش و پیگیری برای راه اندازی پتروشیمی عنوان کرد و گفت: این بخش جوانان بسیار پرشور و پرتوانی دارد ولی باید برنامه ریزی هایی در بحث های فرهنگی و مبارزه با مواد مخدر در این بخش صورت گیرد چرا که اعتیاد و سلامت جوانان برای ما از هر جنگی پر اهمیت‌تر است و در راه مبارزه با مواد مخدر و حفظ سلامت جوانان از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد .
نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنان خود به خصومت ها و تحریم هایی که بر علیه جمهوری اسلامی از طرف ابرقدرتها اعمال شده اشاره داشت و گفت: ما در طول 40 سال عمر پربرکت نظام انواع و اقسام توطئه ها، دشمنی ها، جنگ ها و تحریم ها را پشت سر گذاشته ایم و اکنون هم با همدلی و همیاری مردم در مقابل جنگ روانی و اقتصادی که بر علیه نظام اسلامی صورت گرفته سربلند بیرون خواهیم آمد .
وی در بخش دیگری از این سفر اظهار کرد:  هدف اول از این سفرها رفتن بر سر مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم آنها است و می‌خواهیم بگوییم شهدا حافظ نطام و کشور هستند و همه مسئولین موظف به تکریم آنان هستند .
استاندار ایلام دومین هدف از این سفرها را تکریم مردم عنوان کرد و گفت: هدف از رفتن به میان مردم این است که بگوییم نظام ما بر اساس مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و همه ما موظف به تکریم و پاسخگویی در مقابل مردم هستیم .
سلیمانی بعد سوم سفرهای شهرستانی و بخشی را اتخاذ تصمیمات در اتاق شیشه ای عنوان و تصریح کرد:  قبل از سفر به مناطق مختلف استان، گروه کارشناسی تشکیل می دهیم تا مسائل و مشکلات منطقه احصا شود .
وی گفت: در نشست پایانی سفرها مسائل و مشکلات برآورد شده در شورای برنامه‌ریزی استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در یک اتاق شیشه‌ای و با حضور رسانه ها و پخش مستقیم صدا و سیما در منظر افکارعمومی به بحث و گفتگو گذشته می شود تا اگر تصمیمی گرفته شد و مصوبه ای صورت پذیرفت مردم در جریان آن قرار بگیرند و از طرفی مدیران نیز پاسخگوی قول و وعده های خود باشند .
استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران مواظب باشند اگر تصمیمی در این جلسات می گیرند باید حتما ضمانت اجرایی داشته باشد در غیر این صورت قول و وعده ای که توان اجرای آن را ندارند، ندهند .
سلیمانی‌دشتکی در پایان سفر به هلیلان در پست اینستاگرامی خود نوشت: هلیلان قطعا پیشرفت خواهد کرد، بخاطر نجابت مردمش، بخاطر شعوروشور آنها  و بخاطر آنکه قدرشناس نظام و انقلاب هستند. امروز از نزدیک آنها را دیدم چهره‌هایی که پیروزمندانه و نجیبانه به استقبال خادمشان آمده بودند تا بگویند هلیلان سزاوار بیشترین مهر و محبت‌ها است.
بخش هلیلان یکی از چهار بخش‌های شهرستان چرداول است که از دهستان‌های هلیلان و زردلان تشکیل شده است.
انتهای پیام
captcha