کمبود فضا و امکانات در استان کردستان فقر فرهنگی است
کد خبر: 3753718
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

کمبود فضا و امکانات در استان کردستان فقر فرهنگی است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان انجام کار فرهنگی در کردستان به دلیل کمبود امکانات بسیار سخت است، بیان کرد: کمبود فضا و امکانات فرهنگی در استان فقر فرهنگی است و نیاز است ادارات در راستای تقویت بعد فرهنگی استان همکاری و تعامل داشته باشند.

 کمبود فضا و امکانات در استان کردستان فقر فرهنگی است

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام اصغر شایسته دستجردی، معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان امروز، 15 مهرماه در جلسه ستاد شئونات مذهبی استان، با اشاره به اظهارات دروغی که میان مردم در مورد مقبره کورش کبیر اتفاق افتاده است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد مردم را مقابل اسلام قرار دهد و به دنبال شایعه‌پراکنی و خرافه‌اکنی است و در مورد قبر کورش هیچ تاریخ‌نگاری آن را تایید نکرده است.
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی است، افزود: ستاد شئون فرهنگی کردستان باید به تبیین این موارد بپردازد و در خصوص حفظ وحدت و انسجام مردم تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کند.
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان انجام کار فرهنگی در کردستان به دلیل کمبود امکانات بسیار سخت است، بیان کرد: کمبود فضا و امکانات فرهنگی در استان فقر فرهنگی است و نیاز است ادارات در راستای تقویت بعد فرهنگی استان همکاری و تعامل داشته باشند.
حجت‌الاسلام بهمنی قائدی، معاون فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: دشمن همواره به دنبال غفلت ماست تا بتواند توطئه‌های خود را بروز دهد و باید همه ما به عنوان مسوولان و خادمان این نظام بیش از پیش نسبت به مسائل فرهنگی استان کردستان حساس باشیم.
وی افزود: دانشگاه کردستان در ایام محرم برنامه‌های عزاداری را برگزار کرد و در روزهای 18، 19 و 20 مهرماه جاری نیز در دانشگاه کردستان مراسم عزاداری برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان به برگزاری مراسم عزاداری در روز 21 مهرماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان پرداخت و یادآور شد: این مراسم روزهای 22 تا 24 مهرماه نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود؛ در ادامه این جلسه سایر اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فعالیت‌های فرهنگی استان و همچنین مراسم اربعین حسینی اعلام کردند.
انتهای پیام

captcha