برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3753762
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵

برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور به میزبانی چهارمحال و بختیاری

گروه دانشگاه - سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری میزبان مرحله منطقه‌ای هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سیروس رضایی، سرپرست جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 14 مهرماه در آیین اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با اعلام این خبر، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان در اواخر مهرماه جاری، میزبان مسابقات مناظره دانشجویی منطقه غرب کشور با حضور دانشجویان منتخب از ۹ استان کشور در دانشگاه شهرکرد خواهد بود.

وی با اشاره به حضور ۹۶ تیم از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان در مرحله استانی هفتمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویی، افزود: این مسابقات با معرفی ۸ تیم منتخب به کار خود پایان داد و ۸ تیم دانشجویی پس از رقابت‌های تنگاتنگ به‌عنوان تیم‌های منتخب انتخاب شده‌اند.

رضایی آموزش فرهنگ گفت‌وگو را از اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی عنوان و تصریح کرد: اخلاق و فرهنگ گفت‌وگو باید در کشور نهادینه شود که مناظرات دانشجویی برای همین هدف تدوین شده است.

وی ایش قدرت استدلال و فن بیان دانشجویان را از دیگر اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسابقات مناظره فرصتی برای یادگیری، نقدپذیری و بالا بردن آستانه تحمل است.

انتهای پیام

captcha