وقف جدید به نیت قرآن در بابلسر
کد خبر: 3753864
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

وقف جدید به نیت قرآن در بابلسر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ثبت دو وقف جدید به نیت‌های ساخت و تعمیرات حسینیه، عزاداری امام حسین(ع) و برنامه‌های قرآنی در این شهرستان خبر داد.

وقف جدید به نیت قرآن در بابلسرحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به اینکه خوشبختانه رویکرد واقفان به موقوفات قرآنی افزایش یافته است، گفت: در حال حاضر اغلب واقفان در موقوفاتشان به اهمیت وقف برای ترویج فرهنگ قرآنی اهتمام داشته و این مهم را در نیات واقف قید می‌کنند.

وی با بیان اینکه قرآن و عترت دو ثقل و ریسمان هدایت ما به سعادت است، افزود: عامل  پیدایش برخی فرق و گروه‌های گمراه جدا شدن از قرآن و سیره نبوی و علوی است.

حیدری تصریح کرد: کم توجهی به  ثقل اکبر که همان کتاب خدا است چیزی است که از سوی همه ائمه معصومین(ع) و علما مطرود بوده و انتظار است خیرین و واقفین خیراندیش بر حفظ فرهنگ قرآنی که چشمه زلال وحیانی است با نیت موقوفات قرآنی اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه دو وقف جدید به نیت‌های ساخت و تعمیرات حسینیه و عزاداری امام حسین(ع) و برنامه‌های قرآنی در بابلسر وقف شد، افزود: این دو ملک توسط یک واقف خیر اندیش به نام حاج عنایت پور بابا احمدی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: وقف اول حاج عنایت پور بابا احمدی یک باب منزل مسکونی به متراژ ۱۱۵۰ متر به ارزش حدود 3 میلیارد و 450 میلیون ریال به نیت حسینیه امام حسین(ع) است و وقف دیگر این واقف خیراندیش یک قطعه زمین کشاورزی به متراژ 10 هزار متر و به ارزش 5 میلیارد ریال با نیت تعمیرات حسینیه و عزاداری امام حسین(ع) و برنامه‌های قرآنی است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۲
0
0
در روایات آمده که هر کس از امری خوفناک است، صد آیه از قرآن ،هر جای قرآن که باشد بخواند و بعد از آن سه بار بگوید: اللهم اکشف عنی البلاءبحرالانوار،ج۹۲ص۳۴۹
captcha