مسئول بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف معرفی شد
کد خبر: 3753944
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

مسئول بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف معرفی شد

گروه مسابقات ــ حجت‌الاسلام علی مقنی به عنوان مسئول بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی شد.

مسئول بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف معرفی شدبه گزارش خبرنگار ایکنا اعزامی به اراک، در مراسم اختتامیه چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم حکم مسئولیت «بنیاد مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه» به حجت‌الاسلام والمسلمین علی مقنی اعطاء شد.
در بخشی از این حکم آمده است؛ «مسئولیت برگزاری بهینه و رشد و ارتقای شاخص‌های کیفی مسابقات شهرستانی، استانی، ملی و بین‌المللی برعهده این مجموعه و زیر نظر مرکز امور قرآنی سازمان خواهد بود. لازم است با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، توجه به اسناد فرادستی، تعامل با ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و جلب نظر نخبگان قرآنی و همراهی نهادهای مرتبط به ویژه همه بخش‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، نسبت به راه‌اندازی بنیاد مساباقت قرآن کریم اقدام کنند».

مسئول بنیاد مسابقات قرآن سازمان اوقاف معرفی شد

انتهای پیام

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
محمدحسین فریدونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۴
0
0
سلام علیکم
اگر در باره جایگاه و شخصیت حقوقی این بنیاد اطلاعاتی کسب شود بسیار مفید خواهد بود. بنده نگرانم که این کار بدون توجه به مسایل حقوقی تاسیس یک بنیاد انجام شده باشد و درآینده مشکل ساز شود.
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۸
0
0
بسم الله
لم تقولون مالا تفعلون
ظاهراً در بین مسئولین کشور ما رسم بر این است که شعاری بدهند که اولین نقض کننده آن خودشان باشند!! همین چند روز قبل بود که رئیس محترم اوقاف طی نامه ای به محضر مبارک ولی امر مسلمین از موازی کارها و بروکراسی های اداری و تعدد ساحتارها و تشکل های قرآنی شکایت نمودند. و امروز پس از تشکیل کمیسیون تبلیغ و ترویج و ستاد عالی مسابقات، بنیاد قرآن هم متولد شد. آیا واقعا مشکل مسابقات قرآن که چند سالی است تقریبا همه اساتید و فعالان قرآنی به آن نقد دارند کمبود ساختار بود؟!! آیا با وجود سیاست گزارانی همچون کمیسیون تبلیغ و ترویج، ستادعالی مسابقات، سازمان اوقاف، مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امروز هم بنیاد مسابقات قرآن در امر مسابقات قرآن، می توان امید به بهبود سیاستها و تصمیمات داشت؟!! فاین تذهبون؟!
نادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۶
0
0
عجیبه که مسئولان اوقاف هیچ توضیحی در این مورد ندادن
یعنی چی این بنیاد
چکار میخاد بکنه
چه کار نمیخاد بکنه
captcha