اهدای ۸۰۰۰ متر مربع زمین توسط خیرین برای ساخت پاسگاه در خوشاب
کد خبر: 3753971
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

اهدای ۸۰۰۰ متر مربع زمین توسط خیرین برای ساخت پاسگاه در خوشاب

گروه شهرستان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب اظهار کرد: خیرین شهر مشکان از توابع شهرستان خوشاب 8000 متر مربع زمین برای احداث پاسگاه تحویل داده‌اند.

اهدای 8000 متر مربع زمین توسط خیرین برای ساخت پاسگاهسرهنگ علی مرادی علی‌آبادی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: خیرین شهر مشکان از توابع شهرستان خوشاب 8000 متر مربع زمین برای احداث پاسگاه این شهر به نیروی انتظامی شهرستان تحویل داده اند و با اعتباری 700 میلیون تومانی پاسگاه این شهر در زیر بنایی به متراژ 450 متر مربع ساخته شد.

وی افزود: 50 هزار متر مربع زمین دیگر در سلطان آباد، مرکز شهرستان خوشاب، تحویل نیروی انتظامی این شهرستان شده که به دنبال کسب مجوزهای لازم برای ساخت مراکز انتظامی در این شهرستان هستیم.

مرادی علی آبادی با بیان اینکه راه اندازی سامانه سنا و استفاده از تلفن، 30 درصد از مراجعات پرسنل این نیرو برای ابلاغ احکام و دستورات صادر شده به درب منازل را کم کرده، تصریح کرد: سال گذشته بیش از 10 هزار مرتبه ماموران انتظامی این شهرستان به درب منازل مراجعه کردند که امسال این رقم به حدود 6000 مورد رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوشاب با اشاره به افزایش چند برابری کشفیات مشروبات الکلی در شهرستان خوشاب با هشدار به خانواده‌ها اضافه کرد: متاسفانه با نفوذ فرهنگ غرب از طریق تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای و استفاده نامناسب از فضای مجازی در برخی از عروسی‌ها در انتهای شب از مشروبات الکلی استفاده می‌شود و مزاحم نوامیس مردم شده‌اند.

وی با بیان اینکه مشروبات الکلی اعتقادات مردم را می‌سوزاند و انسانیت را سلاخی می‌کند، گفت: این ماده الکلی مادر همه مفاسد است. دشمن در کمین است. نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم نیازمند کمک مردم، معتمدین، ائمه جمعه و جماعات است تا با همدیگر بتوانیم امنیت پایداری داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha