چابهار؛ میزبان همایش بین‌المللی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت
کد خبر: 3754210
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

چابهار؛ میزبان همایش بین‌المللی قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت

گروه فرهنگی ـ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: پنجمین همایش بین‌المللی «قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت» آبان‌ماه امسال به میزبانی چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سلطانعلی میر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان امروز، 17 مهرماه در جمع اصحاب رسانه، گفت: پنجمین همایش بین‌المللی «قیام عاشورا از دیدگاه اهل سنت» آبان‌ماه امسال به میزبانی چابهار برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با بیان اینکه این همایش با حضور مهمانان برجسته کشوری و خارجی برگزار می‌شود، افزود: تاکنون 150 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.
وی همچنین با اشاره به اهمیت پرداختن به دستاوردهای انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس رسالتی که دارد هر ماه یک همایش علمی در رابطه با خدمات انقلاب اسلامی در سطح استان برنامه‌ریزی کرده است.
میر ادامه داد: همایش محوری گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، در ایام دهه فجر به میزبانی دانشگاه آزاد زاهدان و با حضور چهره‌های سرشناس کشوری و استانی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به ناشناخته ماندن جاذبه‌های گردشگری استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سیستان و بلوچستان به خوبی معرفی نشده است و هر نهادی، باید به نوبه خود در راه معرفی استان گام بردارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان بیان کرد: آذرماه امسال، همایش گردشگری با هدف معرفی چهره واقعی استان به میزبانی دانشگاه آزاد زاهدان و با مشارکت سایر دستگاه‌های دست اندر کار برگزار می‌شود؛ این همایش بهترین فرصت برای نمایش چهره زیبای استان و معرفی ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی و هنری آن است.

انتهای پیام

captcha